• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Orcha
    Anonym (suck) skrev 2013-01-26 21:06:46 följande:
    Till bebisen i magen:

    Kära lilla du, stanna hos mig, du får inte dö, du får inte försvinna ner i toaletten i en blodklump. Du är så efterlängtad och älskad så du anar inte.
    Stanna hos oss...  

    Snälla Gråter
    It was love @ first sight, not the second though.
  • Anonym (Försök?)

    Kom tillbaka till mig, jag ber. Allt kommer att lösa sig. Jag står vid din sida. Jag älskar och litar på dig. Jag förstår att du behöver tänka, att du behöver veta vem du är. Men snälla, låt mig få vara med dig.

    Jag älskar ju dig. Jag vill inget annat än kämpa tillsammans med dig.

    Du är det finaste som har hänt mig.. Hjärta 

  • MammatillSimon

    Älskar dej så otroligt mycket o ångrar det senaste året nåt så fruktansvärt.
    Allt jag ber om är en ny chans att visa dej hur mycket du o våra 9 år betydde för mej!!


    ♥ Simon 091215
  • Anonym
    Anonym (Försök?) skrev 2013-01-27 00:19:05 följande:
    Kom tillbaka till mig, jag ber. Allt kommer att lösa sig. Jag står vid din sida. Jag älskar och litar på dig. Jag förstår att du behöver tänka, att du behöver veta vem du är. Men snälla, låt mig få vara med dig.

    Jag älskar ju dig. Jag vill inget annat än kämpa tillsammans med dig.

    Du är det finaste som har hänt mig.. Hjärta 
    Säg det till personen ,annars vet den inte att du tycker så.(-:
  • Anonym (Försök?)
    Anonym skrev 2013-01-27 00:39:33 följande:
    Säg det till personen ,annars vet den inte att du tycker så.(-:
    Han vet.. Jag har sagt det till honom.. Men han har saker han vill reda ut inför sig själv, saker han vill veta om sig själv annan han kan ha ett förhållande med någon. För att inte såra eller låta mig/ annan partner ska känna sig osäker på honom..
  • Anonym (threesome)

    Snälla kom hit så vi kan "göra det". Bara få det överstökat! Ska det vara så svårt?

  • Anonym (10år)
    Anonym (suck) skrev 2013-01-26 21:06:46 följande:
    Till bebisen i magen:

    Kära lilla du, stanna hos mig, du får inte dö, du får inte försvinna ner i toaletten i en blodklump. Du är så efterlängtad och älskad så du anar inte.
    Stanna hos oss...  
    *tårar i massor* (gravidhormoner )
  • Anonym

    Fattar inte vad ni håller på med , inser ni inte vad ni sysslar med när ni gör allt i er makt för att få ner mig och dessutom ta på mig saker som andra gjort  och få mig att bli någon jag inte är . indser ni inte vad ni sysslar med , varför envist kämpa med det , det kommer inte gå ...SÖK HARMONI ISTÄLLET.

  • Anonym (fd frugan)

    Vem försöker jag egentligen lura?
    Jag har inte kommit över dej än utan älskar dej av hela mitt hjärta!
    Kom tillbaka för i helvete för jag går sönder utan dej!
     

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!