• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (längesen)

    Jag tänker fortfarande på dig ibland.
    Här sitter jag nu gravid, lyckligt gift och allmänt nöjd med livet. Ändå tänker jag på dig ibland. Undrar hur allt kunde ha varit, och undrar hur du har det. På riktigt.

    Vet inte vad jag egentligen ville säga med det här, men nu är det sagt.
    Ta hand om dig.

    Kram eller nåt... 

  • mikipiki

    Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva efter igår eller om jag borde skriva alls, men vill du ge mig en chans till? Jag lovar att jag ska försöka att inte trycka ner mig själv så himla mycket jämt och ständigt. Att du, av alla jävla människor som finns, säger att det finns att jag är okej och att jag är värd något gör betyder mer än du någonsin kan ana. Tack.

  • 2småunder

    Jag älskar dej! Så nu är det sagt! Jag älskar dej så jävla mycket att jag vaknar nästan varenda natt och ditt namn och att jag älskar dej och vill ha allt med dej är den enda tanke som snurrar innan jag somnar igen!

    Skulle så gärna vilja skicka det. Men vet inte om jag vågar, än.

  • päronsplitt

    Jag tror jag förstår varför många vill jag ska gå tillbaka till mitt gamla arbete , i mig råder fin balans mellan könsla och förnuft , det är inte förnuftigt att gå tillbaka dit för min del , och känslan säger samma , kanske ren omtanke att jag behöver jobb , ja men denna gång vill jag ha ett bra jobb , tack ändå . 

  • Anonym (Saknar fast ändå)

    Ville bara skriva och berätta att jag tänker på dig. Ganska ofta. Fastän vi är omöjliga. Tänker på din mjuka hud, ditt vackra leende, din underbara kropp. Du får det att pirra i mig... Vi skrattade ganska mycket men det var nog mest bara fysisk attraktion. Älskade att älska med dig. Två kvinnor. Våra vackra kroppar. Men jag älskar min man. För den han är och det vi har. Det är honom jag vill dela mitt liv med. Men jag tänker på dig ibland. Saknar, fast ändå inte. Så kommer det nog alltid vara.

  • päronsplitt
    päronsplitt skrev 2013-08-27 21:49:17 följande:
    Jag tror jag förstår varför många vill jag ska gå tillbaka till mitt gamla arbete , i mig råder fin balans mellan könsla och förnuft , det är inte förnuftigt att gå tillbaka dit för min del , och känslan säger samma , kanske ren omtanke att jag behöver jobb , ja men denna gång vill jag ha ett bra jobb , tack ändå . 
    Den finaste vännen råder inte att gå tillbaka dit ,avomtanke till mig . Men tack för omtanken men både moral och känsla säger nej tack . men tack ändå jag kan inte tänka endast jobb och pengar utan mitt välmående kommer först. 
  • Lillaplupp

    Jag är svag. Innerst inne är jag svag, bräcklig, skadad och trasig. Innerst inne är jag en mycket liten människa. En liten människa som behöver dig. Jag behöver dig för att jag behöver någon som kan sätta mig på plats, någon jag inte kan köra med, någon som för mig att inse att jämlikhet är det ultimata. Någon som dig.

  • Hollyhobbie05
    Anonym (sönder) skrev 2013-08-18 00:01:58 följande:
    Jag har inte provat att ta nån mer kontakt med honom.... jag är i samma läge som dig- tänk om han inte svarar. Jag vet ju redan vad han vill och jag har nånstans även accepterat att det är så. Jag försöker att inte vara egoistisk och inte tänka på mig.
    Jag vet att det inte är vad du vill höra, men så länge du är i det läget- att du inte vågar ta kontakt med honom- så är det vad du ska lyssna på. Då är inte du redo för det heller, bättre att vänta och se om ett tag om det fortfarande är lika viktigt att få ta på honom.

    Stor kram till dig
    Jag har vågat och hört av mig två gånger men utan svar ! 
    Kram  
  • Anonym (sönder)
    Hollyhobbie05 skrev 2013-08-28 23:28:15 följande:
    Jag har vågat och hört av mig två gånger men utan svar ! 
    Kram  
    Tråkigt med inget svar. Hoppas det känns bra ändå, att du känner att du kunde visa att du ändå vill. stor kram.
  • Hollyhobbie05
    Anonym (sönder) skrev 2013-08-29 00:21:09 följande:
    Tråkigt med inget svar. Hoppas det känns bra ändå, att du känner att du kunde visa att du ändå vill. stor kram.
    Det känns inte bra alls , tycker att han inte respekterar mig !! Man kan skriva väl en mening .. en mening kanske hjälper mycket än att tänka hela tiden o grubbla .. 

    kram 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!