• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (känslokaos)

    Jag gjorde det. Skickade meddelandet nu precis. Räknar inte med något svar idag, eftersom personen tydligen är sjuk. Får väl se hur ledsen jag blir när svaret kommer. Om det kommer.

  • Anonym (ny här)

    Vet inte vad du vill ha som bevis på kärlek , är det ena inte fel så är det andra det , det är mer tecken på att man inte vill själv , så jag undrar vad du vill ha sagt egentligen tänker inte lägga energi på detta mer . 

  • Anonym (ny här)

    Till gamle man grannskapet stämmer ryktena om dig ? Och du vad vill du , du har fått dina pengar , jag är inte intresserad av dig som du önskar jag va! Du kan va farfar till mig ok .skrattretande .Annars håll normal dialog .tack .

  • Anonym (ny här)

    Det har skett olycka pga dåliga människor som dessutom påstår dom är mina vänner men vad fel ni är inte och har aldrig varit , den ända som funnits till är du och barnet , men nu undrar jag i kväll var finns du eller du drar nu ?

  • Anonym (glad)

    Är arg... tänk om ni fatta vad ni gör och vilka konsekvenser  det blir av ert handlande. Jag blir arg men det viktiga skiter ni i och det är barnens känslor. Finns de ens i era tankar?

  • Anonym (till en annan)

    Jag tycker om dig! När du kramar mig känner jag ett pirr i magen, när du sov hos mig så gillande jag att vakna upp brevid dig. Tror du att det finns en chans för oss två? Jag önskar jag vågade berätta hur jag känner för dig, men då kanske vår vänskap aldrig blir den samma igen, och då kanske du vänder mig ryggen. Jag är kär i dig, och kommer nog aldrig låta dig få veta det. Jag vet att om det är meningen att det ska bli du och jag, så kommer vi bli ett.. Just nu får jag bara drömma om det!

  • Anonym (Anonym 2)

    Jag saknar dig varje dag, du var min bästa vän och vi delade allt. Vi sårade varandra och har inte setts på två år. Det gör ont i mig att aldrig få tillbaka det vi hade. Nu väntar jag barn och hade så gärna velat ha dig i mitt liv. Det som hände mellan oss har hänt och går inte att ändra men vår vänskap vi hade väger tyngre, jag är beredd att glömma är du?

  • Anonym (mrs nobody)

    Varför vill du inte satsa på mig... på oss? Det gör ont i mig när jag vet att tiden kommer att gå och vi blir inte yngre. Kan du tänka dig att åldras med mig? Kommer du att tycka om mig även när förälskelsen gått över? Vet att du kommer att behöva gå igenom det jag gjort för många år sedan och jag skulle så gärna vilja stötta dig då. Jag vet att det inte kommer att hålla, ert förhållande. Men hur länge ska du vänta? Kommer du att finnas där för mig?

    Jag är så rädd... 

  • Anonym (jag 2)

    till dig idiot! 
    jag gjorde mig inte av med mina djur som du o ditt ex krävde!
    mötte dig äromdan. måpr bara illa att se dig! fattar inte vad jag såg hos dig? en öl drickande gubbe, som toffla för sitt ex?
    vill eg bara säga jag har det sjukt bra nu i mitt gamla hus! grannar o allt.. kollektivboende..
    är glad jag slapp från dig o ditt drickeri o ditt psyko till ex,,,
     

  • Yelly

    Öppet brev till mig själv.

    Sluta noja!
    Andas!
    Börja le!
    Behåll hoppet!
    Ta det lugnt!

    Låt Stå!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!