• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Ge aldrig upp)
    Flashbulb skrev 2014-10-26 20:16:13 följande:

    Herregud vad ni människor gör livet svårt för er och tycker synd om er själva.
    Skaffa er lite kulor och stå upp för vad ni känner.  Livet är kort men ni tycker om att må dåligt.


    Det er inte så lätt kära du.
    Om du stod med ditt livs kärlek, samman hade ni två barn, vart i hopp i 9 år, och BOOM då vart slut, då ville du inte mår ett dugg dåligt?
  • Anonym (helo)

    Inte ens ord kan beskriva min saknad till dig! Jag kommer nog alltid ha ett litet hopp om oss. Jag vill uppleva den natten om och om igen tillsammans med dig. Se ditt leende, dina ögon och ha din kropp tätt intill mig. 

  • Anonym (Some one)

    Kort och gott ska du veta att jag gått skulden för så mycket saker att jag skäms och att jag tänker försvinna här i från . Tack och hej .

  • Anonym (threesome)

    Då var vi tillbaks på ruta ett igen. I slutet av april år 2002 kontaktade jag dig och därmed fångade jag ditt intresse. Vi blev tillsammans men du var ett svin och beroende av diverse droger. Men du har alltid haft mig kvar vid din sida. Alltid. Jag har alltid haft dig kvar vid min sida. Alltid. Vi har haft perioder av total tystnad och perioder av täta kontakter. Men vi har inte träffats irl sedan 2003. Ändå bär min kropp, mitt minne, på en stor och oförglömlig längtan. Jag vill hålla om dig. Krama dig så hårt jag kan och aldrig släppa taget. Jag vill smaka på dina läppar och känna din tunga emot min. Jag vill bli tagen på alla möjliga sätt och vis. Känna att jag är "din". Bara din. Jag vill att du ska känna att du aldrig kan få nog av mig. Här om veckan, efter 12 år, fick jag "äntligen" höra dig säga "jag älskar dig". Orden värmde och jag blev så klart glad av att höra dem. Men jag vet samtidigt att det är ditt "vapen". Ett vapen som du använt som ett sista desperat försök att få mig tillbaka in i ditt liv. Med dina ord och handlingar vill du försöka bevisa att du har förändrat dig. Problemet är bara att jag inte tror dig. Jag litar inte ett dugg på det du säger. För du är och förblir en ren och skär psykopat!

  • Anonym (yay :))

    Min väns bror:

    Jag vet inte hur du ser mig.. men jag skulle gärna smyga in i ditt rum nu, lyfta upp ditt täcke, och lägga mig bredvid dig.. sen se vars det hela leder ;)

    Ska ju ändå fara iväg imorgon- skulle vara roligt att ha ett minne.

  • Anonym (Some one)

    Ja ha tur för mig att jag inte gjorde det jag kände ....livet går vidare .

  • Anonym (hemlig)

    Hej Olle! Det är mycket tråkigare att sexfantisera om dig sen jag fick reda på att du är bög.

  • Anonym (Some one)

    Unnar mig lite lyxkväll i tillvaron , ut och sätta mig och festa till lite .

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!