• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Ab imo pectore)

    Det enda folk här har problem med är att "kvinna34" under olika namn tar sig friheten att kritisera, kränka och i vissa fall även såra och förnedra folk som använder tråden så som man ska. 

    Vad är det med det som är så svårt att förstå egentligen? Klart som fan att man människor blir förbannade när hon hela tiden trasar sönder den här tråden genom osammanhängande kommentarer som inte har något som helst med inläggen att göra. Det en del av er nu upplever vara människor som inte kan hålla sig till saken är endast människor som blivit trötta efter att månad ut och månad in behövt bevittna hennes sjukt oempatiska kommentarer, de förstör för alla. 

    Det är ju faktiskt endast en enda person som har betett sig illa i den här tråden. Alla andra tycks uppskatta den och skickar stöttande kommentarer till varandra. 
    Nej fy skäms på er som klagar på dem som försöker göra rätt!

  • Anonym (A)

    Jag älskar dig! Du älskar mig! Vi har varit på och av i 15 år. Jag pallar inte det här längre. Antingen blir det vi på riktigt, vi skiljer oss och skapar ett gemensamt hem med våra barn, eller så lägger vi ner allt. Det här fungerar inte längre för någon av oss längre.

  • Anonym (Some one)
    Anonym (Ab imo pectore) skrev 2014-11-23 17:16:11 följande:

    Det enda folk här har problem med är att "kvinna34" under olika namn tar sig friheten att kritisera, kränka och i vissa fall även såra och förnedra folk som använder tråden så som man ska. 

    Vad är det med det som är så svårt att förstå egentligen? Klart som fan att man människor blir förbannade när hon hela tiden trasar sönder den här tråden genom osammanhängande kommentarer som inte har något som helst med inläggen att göra. Det en del av er nu upplever vara människor som inte kan hålla sig till saken är endast människor som blivit trötta efter att månad ut och månad in behövt bevittna hennes sjukt oempatiska kommentarer, de förstör för alla. 

    Det är ju faktiskt endast en enda person som har betett sig illa i den här tråden. Alla andra tycks uppskatta den och skickar stöttande kommentarer till varandra. 

    Nej fy skäms på er som klagar på dem som försöker göra rätt!


    Det är väl snarare tvärtom , fast ni inte vill kännas vid det .
  • Anonym (Some one)
    Anonym (Some one) skrev 2014-11-23 17:47:26 följande:

    Det är väl snarare tvärtom , fast ni inte vill kännas vid det .


    Sen om Du blir sur är inte hennes problem .
  • Anonym (7687)

    Johan,

    Om jag hade mod så hade jag frågat den fråga som jag har funderat över i nästan ett år " vad ville du egentligen?" Under den lilla kontakt vi har haft har jag försökt att analysera dig och slutsatsen är att du är svårtolkad. Det vet du om eftersom jag har sagt det till dig. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig.

  • Anonym (Some one)
    Anonym (Ab imo pectore) skrev 2014-11-23 17:16:11 följande:

    Det enda folk här har problem med är att "kvinna34" under olika namn tar sig friheten att kritisera, kränka och i vissa fall även såra och förnedra folk som använder tråden så som man ska. 

    Vad är det med det som är så svårt att förstå egentligen? Klart som fan att man människor blir förbannade när hon hela tiden trasar sönder den här tråden genom osammanhängande kommentarer som inte har något som helst med inläggen att göra. Det en del av er nu upplever vara människor som inte kan hålla sig till saken är endast människor som blivit trötta efter att månad ut och månad in behövt bevittna hennes sjukt oempatiska kommentarer, de förstör för alla. 

    Det är ju faktiskt endast en enda person som har betett sig illa i den här tråden. Alla andra tycks uppskatta den och skickar stöttande kommentarer till varandra. 

    Nej fy skäms på er som klagar på dem som försöker göra rätt!


    Kvinna 34 tycker säkert du är trevlig du med .
  • Jag kom inte på något bättre

    Du vet inte om det, men du ändrade mitt liv där för 3,5 år sedan.
    Den enda mannen som dykt upp i mitt liv och faktiskt gjort någonting till det BÄTTRE är just du, och nu när vi gjort upp vad som är vad, och fått prata ut..

    Jag är så tacksam till alla möjliga himmelska makter det kan finnas, över att du finns. Vi önskar båda att situationen var lite annorlunda, men det är drägligt än så länge. Det går snart över, och som jag alltid sagt; Det kommer lösa sig på ett eller annat sätt. Det kommer bli bättre.

    Med dig i bilden så känns framtiden så mycket ljusare, och jag kommer alltid finnas här för dig för att du ska kunna se vad jag ser. Människor har i alla tider- och kommer alltid göra- gjort dåliga saker. Men det gör inte dem alla till dåliga människor. Och i dig ser jag så mycket mer än dina handlingar. Ett hjärta av guld har du, och jag är så glad att jag har en plats där!<3


    ~Alicia, Min Eviga Sol I Mörkret~
  • Anonym (Mali)

    Jag tycker att det synd att du inte tycker om mig som jag tycker om dig. Jag saknar dig varje dag, men vissa dagar ofantligt mycket. Du gör mig så arg ibland, arg för att du inte bara kan tycka om mig, arg för att du hör av dig och inte verkar förstå att det skär i mitt hjärta. Arg på mig själv för att jag hellre står ut med det än att be dig att sluta höra av dig.

    Jag skulle krossa världar med dig.

  • Anonym (Mali)

    Jag tycker att det synd att du inte tycker om mig som jag tycker om dig. Jag saknar dig varje dag, men vissa dagar ofantligt mycket. Du gör mig så arg ibland, arg för att du inte bara kan tycka om mig, arg för att du hör av dig och inte verkar förstå att det skär i mitt hjärta. Arg på mig själv för att jag hellre står ut med det än att be dig att sluta höra av dig.

    Jag skulle krossa världar med dig.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!