• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Love is hell)

    Du kvinna som förgyllde mina dagar på jobbet. Jag är så kär i dig. Du vill inte men beröringen, massagen, dina kramar.. åh vad jag saknar det och det är 8 månader som vi sågs. Jag vet att det är förbjudet, vi båda är gifta men jag vill så görna ha dig!! Du besvarar inte när jag skriver men jag längtar okontrollerat efter dig! Din vackra lilla idiot så jag är kär i dig. Du va mitt allt. Jag skulle döda för att få se dig en dag igen!!

  • someonelikeyou0

    Lite tråkigt att du inte finns här, men ändå hade vi kontakt igår, jag mitt dumma nöt kontaktade dig. Men ändå svaret jag fick ger mig mer, varför, herregud...släpp mig...låt mig inte lida mer...Du vet hur mycket jag vill ha dig. Och det är jag som måste kämpa mig vidare...även om du har henne...Du hade mig innan...ändå är du rädd att mista mig. Jag ger dig det där du aldrig hittar någon annanstans...men jag vill inte vara din" ....." längre snälla släpp mig...det är inte rättvist...

  • Snyggtjej
    Anonym (Poem) skrev 2019-03-26 23:07:45 följande:

    Nej detta är telepati ;) är nog bara ovan och otroligt dårlig på att lyssna.. på rätt frekvens. Men jag jobbar på det.

    Hade väldigt gärna legat på ett varmt bröst och känt en helt annan frekvens dock.


    Åh...;)
  • Anonym (H..)

    Känner sorg över att du tvivlar så på oss. Vet att de är åldern, men de vi har är så underbart. Ja vet inte om ja klarar av detta velande. Ja vill ju bara ha dig..

  • Anonym (MmMm)
    Anonym (H..) skrev 2019-03-28 13:30:04 följande:

    Känner sorg över att du tvivlar så på oss. Vet att de är åldern, men de vi har är så underbart. Ja vet inte om ja klarar av detta velande. Ja vill ju bara ha dig..


    Är du hon så tro mig.. Jag har inga problem alls
  • Anonym (där floden flyter förbi)
    Anonym (MmMm) skrev 2019-03-28 17:01:40 följande:

    Är du hon så tro mig.. Jag har inga problem alls


    inte jag heller..
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!