• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Mjadu)

    Blev påmind idag om det vi hade för en evighet sen. Tänk om jag varit mindre naiv och mer vågad? Förstå att man kan äta kakan och ha den kvar så att säga. Nu har jag allt det och förstår vad man kan få med lite spänning på sidan av. Det hade jag aldrig tänkt förut. Nytt försök? 

  • Anonym (HeartOfFreya)

    De e tufft nu, varje dröm om dig förstör hela dagen.. mitt hjärta går bokstavligen sönder... ska sanningen fram så har ja nog gett upp, de e därför ja inte kommer ur den här helvetes hålan denna gången.. 

    Hur kan "kärlek" göra så ont?

  • Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2023-09-21 23:42:32 följande:

    De e tufft nu, varje dröm om dig förstör hela dagen.. mitt hjärta går bokstavligen sönder... ska sanningen fram så har ja nog gett upp, de e därför ja inte kommer ur den här helvetes hålan denna gången.. 

    Hur kan "kärlek" göra så ont?


    Kan bara hålla med, för mig gör kärlek bara ont, riktigt ont!
  • Anonym (Tänker på dig)

    Ska bli så kul att spela med dig den 30:de.ingen vet våran hemlighet! Afrikanska beats kommer att spelas hela natten ♥️😍

  • Anonym (kan inte sova)

    Du är så ung och så perfekt. Jag skulle vilja klä av dig men är rädd för att du inte skulle tycka att jag är fin för jag är äldre än du. Jag har varit sexig men är nog inte det längre och jag borde acceptera detta och söka mig till män i min ålder. Men du är en fantasi och jag kan inte låta bli att undra vad du tänker om mig. Fast kanske lika bra att inte veta.

  • Anonym (Lite anonym)

    Upptäckte för några månader sedan att jag fått ett intresse för dig. Har inte kunnat sluta tänka på dig sedan dess. Men har förstått nu att du inte är intresserad alls tillbaka. Du verkar verkligen vara en underbar människa, önskar att vi hade lärt känna varandra på ett annat sätt, i en annan situation. Vill inte, men jag tror att jag måste bryta kontakten helt. På något sätt. Annars vet jag inte hur jag ska sluta känna hur jag känner.

  • Anonym (Anonymen)
    Anonym (Lite anonym) skrev 2023-09-22 19:32:45 följande:

    Upptäckte för några månader sedan att jag fått ett intresse för dig. Har inte kunnat sluta tänka på dig sedan dess. Men har förstått nu att du inte är intresserad alls tillbaka. Du verkar verkligen vara en underbar människa, önskar att vi hade lärt känna varandra på ett annat sätt, i en annan situation. Vill inte, men jag tror att jag måste bryta kontakten helt. På något sätt. Annars vet jag inte hur jag ska sluta känna hur jag känner.


     


    Jobbig situation. Kan relatera.


    Har personen sagt att hen inte är intresserad? Har du pratat med personen? 

  • Anonym (Anonymen)
    Anonym (kan inte sova) skrev 2023-09-22 12:59:16 följande:

    Du är så ung och så perfekt. Jag skulle vilja klä av dig men är rädd för att du inte skulle tycka att jag är fin för jag är äldre än du. Jag har varit sexig men är nog inte det längre och jag borde acceptera detta och söka mig till män i min ålder. Men du är en fantasi och jag kan inte låta bli att undra vad du tänker om mig. Fast kanske lika bra att inte veta.


     


    Vad som är sexigt är ju upp till betraktaren. Har du fått några signaler? 

  • Anonym (Lite anonym)
    Anonym (Anonymen) skrev 2023-09-22 20:32:03 följande:

     


    Jobbig situation. Kan relatera.


    Har personen sagt att hen inte är intresserad? Har du pratat med personen? 


    Vi pratar när vi ses, men inte om det. Ibland är det bara så tydligt att någon inte är intresserad tillbaka att man inte behöver fråga för att förstå. Dessutom skulle en av oss riskera att få en hel del problem om det ändå hade varit besvarat och vi agerat ut på det.

    Har personen som gör att du kan relatera sagt att hen inte är intresserad? Hur hanterar du din situation?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!