• Anonym (slyna)

    Vem hade du velat träffa från familjeliv?

    Valet är fritt, välj vem som helst. Skriv gärna hur daten hade avslutats, därför tråden ligger under sex och sånt.

  • Svar på tråden Vem hade du velat träffa från familjeliv?
  • Smecker
    Trust me skrev 2011-11-22 09:25:09 följande:

    Intressant reklam på FL. De börjar visst lära sig vad användarna efterfrågar.


    Har de reklam på FL? Åfan.. var då?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Agridulce
    och skrev 2011-11-22 09:01:04 följande:
    Ni har fullständigt sabbat tråden, så j-vla dålig stil av er.
    Agri, vill du låna gurkan istället för pepparroten? Jag köpte den största jag kunde hitta på Konsum. 
    Nu var det ju Yoyna som skulle ha pepparoten.
    Jag vill inte ha den största gurkan. Jag vill ha den fetaste. Har de ingen zucchini?
    Naughty by nature
  • och
    Agridulce skrev 2011-11-22 09:43:03 följande:
    Nu var det ju Yoyna som skulle ha pepparoten.
    Jag vill inte ha den största gurkan. Jag vill ha den fetaste. Har de ingen zucchini?
    Någon hade köpt upp hela lagret inför helgen.

    Jag misstänker HH. 
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-11-22 09:43:03 följande:
    Nu var det ju Yoyna som skulle ha pepparoten.
    Jag vill inte ha den största gurkan. Jag vill ha den fetaste. Har de ingen zucchini?
    "Size Queen" .

    Börjar förstå varför det är så många kvinnor vid grönsaksdisken som skall klämma på allt.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-11-22 09:01:04 följande:
    Ni har fullständigt sabbat tråden, så j-vla dålig stil av er.

    Agri, vill du låna gurkan istället för pepparroten? Jag köpte den största jag kunde hitta på Konsum. 
    Vad är bäst? De naturliga och böjda svenska gurkorna (organiskt odlade) eller de raka och standardiserade EU gurkorna? Eller spelar det ingen roll så längde de är hårda och hållbara.

    Kom att tänka på ett inlägg jag läste en gång om en kvinna som hade varit hemma på middag hos ett par och de hade skrattat och sett lite konstiga ut (samt inte själv ätit av den) när de serverade salladen. Hon ställde frågan på forumet ifall hennes misstanke var korrekt, dvs att de hade använt grönsakerna på otillbörligt sätt.

    Bäst att skippa salladen. I alla fall om man skulle bli serverad det av någon i den här tråden .
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2011-11-22 10:17:21 följande:
    "Size Queen" .
    Börjar förstå varför det är så många kvinnor vid grönsaksdisken som skall klämma på allt.
    Eller hur

    Det är vansinnigt kul att stå bredvid en utsjasad man i grönsaksdisken och förstrött stå och jämföra gurkorna med varandra. Heeeelt uppenbart varför man står och kikar på dem. I'm bad!
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Naughty by nature
  • och
    PrimitivMan skrev 2011-11-22 10:24:52 följande:
    Vad är bäst? De naturliga och böjda svenska gurkorna (organiskt odlade) eller de raka och standardiserade EU gurkorna? Eller spelar det ingen roll så längde de är hårda och hållbara.

    Kom att tänka på ett inlägg jag läste en gång om en kvinna som hade varit hemma på middag hos ett par och de hade skrattat och sett lite konstiga ut (samt inte själv ätit av den) när de serverade salladen. Hon ställde frågan på forumet ifall hennes misstanke var korrekt, dvs att de hade använt grönsakerna på otillbörligt sätt.

    Bäst att skippa salladen. I alla fall om man skulle bli serverad det av någon i den här tråden .
    Jag gillar närodlat och helst ekologist.
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    och skrev 2011-11-22 10:40:09 följande:
    Jag gillar närodlat och helst ekologist.
    Gäller det män också?
    Naughty by nature
  • straight arrow
    Agridulce skrev 2011-11-22 10:38:55 följande:
    Eller hur

    Det är vansinnigt kul att stå bredvid en utsjasad man i grönsaksdisken och förstrött stå och jämföra gurkorna med varandra. Heeeelt uppenbart varför man står och kikar på dem. I'm bad!
    {#emotions_dlg.djavulsk}

    Visst är det orättvist. När en man vill stå i fruktdisken och jämföra meloner blir han polisanmäld på två röda. Ni får ha allt det roliga!
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-11-22 10:38:55 följande:
    Eller hur

    Det är vansinnigt kul att stå bredvid en utsjasad man i grönsaksdisken och förstrött stå och jämföra gurkorna med varandra. Heeeelt uppenbart varför man står och kikar på dem. I'm bad!
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Skall kolla lite extra nästa gång jag är i grönsaksdisken. Kanske fälla en kommentar, "Den där ser fast och grov ut. Ta den".

    Är du riktigt evil så låter du en man förstå varför du granskar gurkorna och fångra hans intresse. Sen granskar du honom noggrant från topp till tå, skakar lite lätt på huvudet och väljer den största gurkan och går din väg. .
Svar på tråden Vem hade du velat träffa från familjeliv?