• eulalian

    Vad är ditt största bekymmer idag?

    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

    Jag har en finne på hakan! 

  • Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (Förbannad)

    Största problemet idag: fick en förlängning på mitt jobb som timanställd istället för visstidsansälld med månadslön till sista februari precis när jag kommer bli ensam med hus och barn, så nu har jag inte råd att köpa varken säng eller andra div. Möbler som jag behöver....plus att om jag skulle bli sjuk får jag inte ut ett öre eller om dom ej kan erbjuda mig jobb för 1 månad så får jag inte de heller om jag inte söker in till a-kassan igen med 7 dagars karens......fick inte reda på om jag skulle få förlängt förns 10 min innan jag sluta och de va sista dagen på kontraktet idag, hur dåligt är inte de? Mitt uppe i att försöka sälja hus m.m. Och inte en jävel som kommit och kollat på 3månader...kan de bli värre! JA! Får inte heller sålt min dyra bilfan....när ska man få medvind? Så en liten finne på näsan hade jag gärna haft istället för allt detta...

  • Anonym

    Att min storebror är ett riktigt AS & jag vill ej ha någon kontakt med honom.

  • myway

    Att jag inte hinner allt jag ska på jobb. Att jag borde anställa men har inte råd..


    jag säger bara vad jag tycker
  • Anonym

    Att pengarna är helt slut innan veckan är det.

    Största bekymret både igår, idag och garanterat imorn

  • von Brev

    Att det var kallt på jobbet, och att jag var lite nervös inför ett möte. Sen var det vilken väg jag skulle ta hem från jobbet, och sen vad jag skulle laga för mat.

  • Kimona

    Att de hade meddelat fel tid för en stor redovisning. Det var sagt 13.30 men redan 12.30 kallade dom på oss så de flesta var stressade, nervösa och irriterade - även jag.

  • Anonym

    Att huset behöver städas och att orken är helt j-a slut. Har jobbat som en galning hela veckan!!! När ska man få vila en liten j-a stund??

  • Millan83

    Att det var så jäääävla krångligt att sy fast gummiband som draperingsgrejs i en klänning! Gav upp!

    (förutom bekymret att min uppsats inte skriver sig självt men det är en annan femma!) 


    I'm a singer, not a player!
  • Anonym (=()

    Att jag har så djävulskt ont i ryggen och inget hjälper!!!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?