• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • BaPumba

    Trist att läsa att så många fått mens!:(

    Jag har precis haft ÄL. Testade med clearblue fertilitetsmotor för första gången och den gav max utslag när jag själv trodde att jag skulle ha ÄL, så det innebär att ÄL verkar funka som det ska och att jag har rätt när jag tolkar kroppens signaler. Känns väldigt positivt!

    Känner på mig att det verkligen är min månad nu! :)

  • JZ79
    Söndermarken skrev 2012-03-16 06:54:33 följande:
    Fick ett par finnar i förrgår och grät tom en skvätt igår så mensen borde komma idag eller i morgon.

    JZ hur går det för dig?
    Jo för mig går det segt, bim 24/3.....försök 9 nu, känns ju helt galet att det tar sån tid!! :/ Har inga förhoppningar om att det tagit sig nu heller, mår inte bra i kropp å själ å det lär ju minska chanserna antar jag. Men hoppet finns ju!!!

    Hur går det för dig? kom mensen?? *kramar*
  • Hoppas 2012

    Vet inte vad jag ska säga eller tro tjejer, mår skit..verkligen.
    Varit på stranden hela dagen och kommer hem o går på toa o det kommer ganska mycket rött...mens 3 dagar för tidigt??

    Fy fan alltså....

  • Adnil76

    Så, nu har jag hämtat mig lite efter mitt utbrott i fredags. Späckad helg med 2 x födelsedagskalas plus middagsgäster igår. Bra med distraktioner. Passade på att njuta av gott rödvin också. Because I can! Och fixade t.o.m att ha en höggravid vän här utan att det blev alltför jobbigt. Nu är det åter dags för väntan. Ständigt denna väntan...

  • Nellin

    Ja här är det lugnt. Börjar dock längta till att få börja försöka igen. Åt ju BDG några dagar denna månad för att kolla vad som händer, och jag har mått lite knepigt de senaste dagarna. Har ingen aning om det hjälpte mig att få ÄL, så kanske är det ÄL-symptom jag känt? Hursomhelst så ska jag ha mens typ onsdag nästa vecka och därefter ska jag minsann börja på verkstaden igen! Hur har du det själv adnil?

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus