• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin
    Vårväntan och Ciccie: Jag håller tummarna för er båda! {#emotions_dlg.flower}

    Själv har jag fortfarande mens och har så haft sedan i fredags. Käkar bara bidrottninggelé för min rosenrot var visst slut. Hoppas på att det funkar, för då blir det en januaribebis! Försök nummer 13 i orningen, så jag håller tummarna på att det är ett lyckotal.

    Puss och kram till er allihop! 
  • barreliten

    Är det någon av er som har fått värmevallningar?
    Jag har sjukt mycke sånna nu. Vaknar flera gånger per natt av att hela kroppen är stekhet och så går det över på några minuter, samma sak händer dagtid.
    Fick ställa en fläkt vid sidan av sängen för att kunna svalka av mig när jag vaknar.
    Vet att jag fått sånna av pergotime förut, men jag slutade ju att äta dom för en vecka sedan. Så länge har biverkningarna aldrig hängt kvar....


  • Ciccie86

    Här kom mensen med buller och bång, på dag 26 (BIM-2).. Blir så otroligt ledsen!! Ville verkligen hoppas denna gång.. Så idag ska jag börja äta BDG, får se om det hjälper mig! Kram på er alla!

  • BaPumba

    Hej på er tjejer! Jag håller mig lite i bakgrunden och kikar in här ibland när jag får tid, så nu var det ett tag sen!

    Inga fler plus i tråden verkar det som?:( Att det ska va så trögt!!

    Vi fick hem resultatet från sambons test häromdan och han kan skryta med "utmärkta" spermier, känns skönt! Nästa månad blir det till att kolla äggledarna för mig så nu börjar det äntligen hända lite grejer!

  • barreliten
    Ciccie86 skrev 2012-04-03 12:19:49 följande:
    Här kom mensen med buller och bång, på dag 26 (BIM-2).. Blir så otroligt ledsen!! Ville verkligen hoppas denna gång.. Så idag ska jag börja äta BDG, får se om det hjälper mig! Kram på er alla!
    Usch va tråkigt :( Skickar en tröstande kram
    Hoppas BDG gör det lättare för dig att bli gravid.
    Jag bäåvar inför måndagen då mensen förväntas komma, vet inte hur mycket man ska våga hoppas på att den inte kommer......
  • kanske 4a
    BaPumba skrev 2012-04-03 12:53:26 följande:
    Hej på er tjejer! Jag håller mig lite i bakgrunden och kikar in här ibland när jag får tid, så nu var det ett tag sen!

    Inga fler plus i tråden verkar det som?:( Att det ska va så trögt!!

    Vi fick hem resultatet från sambons test häromdan och han kan skryta med "utmärkta" spermier, känns skönt! Nästa månad blir det till att kolla äggledarna för mig så nu börjar det äntligen hända lite grejer!
    Grattis, vad skönt att han verkar ok iaf. Hålle tummarna när det blir din tur!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

    Vill bara säga att jag är så glad att jag hittade den här tråden. Blir ganska jobbigt att bara hänga i trådar där folk plussar till höger och vänster, bara av att titta på killens kalsonger Glad Trist att erkänna,men jag känner bitterheter och avundsjuka när någon plussar fort (och glädje också förståss). Här kan man bli genuint glad och inget annat när någon plussar Hjärta


    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus