• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Hoppas 2012
    Rebster skrev 2012-04-04 20:06:23 följande:
    Om du testar imorgon så kommer du säkert få fullt utslag. Det ser ut att vara på väg iallafall!
    Tänkte testa med ett digitalt ikväll hihi
    Rebster skrev 2012-04-04 20:10:35 följande:
    Fick spottings idag och känner av PMS så det bidde nog inget den här gången heller.
    Jag är aktiv i en annan tråd och en där har plussat på "första försöket" för tredje gången (med det menar jag att hon började försöka och blev gravid på en gång men fick missfall, försökte månaden efter och blev gravid igen och fick missfall, försökte en tredje gång direkt efter och blev gravid, så hon har blivit gravid alla gånger de har försökt). Jag blev bara så himla ledsen idag när jag läste det. Självklart är jag glad för hennes skull, och jag hoppas verkligen att hon får behålla barnet den här gången, men det påminner mig om att jag inte har lyckats en enda gångGråter
    Nej nej nej nej! Gud så tråkigt att höra, jäkla spottings!!

    Förstår hur du känner med det du skriver om tråden, klart du vll hennes bebis ska stanna i magen, men samtidigt är man avundsjuk.

    Kram
  • Inelg

    Hoppas. Jag tror oxå att du bara hade sen ÄL denna månad. Ta ett test nu på morgonen så ska du se att du får pos snart. ;) jag tog på morgonen sist och då såg det ut som ditt sen tog jag samma kväll och så var det tok positivt ;)

    Håller tummarna för dig ;)

    Räknar di ÄL dagen som dag 1? Idag torsdag är jag så på ÄL +5? El ÄL +6 hade ÄL lördag tänker jag eftersom jag fick pos på fredagen.

  • Inelg

    Rebster. Jag förstå. Det är jobbigt men samtidigt så slutade det ju i missfall så hellre att jag inte blir gravid än att få missfall flera ggr. Det är så mkt större sorg kan jag tänka mig.

  • barreliten

    En liten fråga till er, undrar om nån kännt samma sak.
    Jag hade ÄL i fredags jag har haft lite molvärk i magen sedan i måndags men igår började jag även känna som ett litet tryck vid högra äggstocken. Det känns som att jag har mensvärk och ÄL-värk på samma gång typ...
    Nån annan som kännt så?  


  • Ciccie86

    Här är man sjuk igen, så ska ner till läkaren.
    Jag har papper hemma sedan tidigare från gynekologen.. Det är test papper som jag ska ta med mig ner till vårdcentralen för att lämna tester på dag 3 och 21 i cykeln.. Idag råkar det vara dag 3 i min cykel, så jag tänker lämna mina tester idag.. Med andra ord så är bollen i rullning efter det! Idag kan de se om det är riktig menstruation jag har, sen på dag 21 ska jag lämna tester igen för att se om och när jag haft ÄL! Läskigt, men nu kör jag!

  • Hoppas 2012
    Inelg skrev 2012-04-05 06:44:55 följande:Hoppas; vi har samma ÄL test
    Hur menar du? :)
    Inelg skrev 2012-04-05 06:39:58 följande:
    Hoppas. Jag tror oxå att du bara hade sen ÄL denna månad. Ta ett test nu på morgonen så ska du se att du får pos snart. ;) jag tog på morgonen sist och då såg det ut som ditt sen tog jag samma kväll och så var det tok positivt ;)

    Håller tummarna för dig ;)

    Räknar di ÄL dagen som dag 1? Idag torsdag är jag så på ÄL +5? El ÄL +6 hade ÄL lördag tänker jag eftersom jag fick pos på fredagen.

    Ja jag vet i tusan vad som hände haha, cykeln fick flipp tydligen denna månaden. Testade imorse igen och fick följande resultat.



    Inte helt positivt och negativt på digitalt test....hm....fattar nada :) Tror ni redan jag haft ÄL eller att det kommer komma ett starkt test?

    Om du fick positivt på fredagen och svagt på lördagen är lördagen ÄL+1.


    barreliten skrev 2012-04-05 08:13:58 följande:
    En liten fråga till er, undrar om nån kännt samma sak.
    Jag hade ÄL i fredags jag har haft lite molvärk i magen sedan i måndags men igår började jag även känna som ett litet tryck vid högra äggstocken. Det känns som att jag har mensvärk och ÄL-värk på samma gång typ...
    Nån annan som kännt så?  

    Japp, har så just nu och har haft i några dagar därav trodde jag min ÄL redan varit. Har riktigt ont...

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus