• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Hoppas 2012
    Josefinasfina skrev 2012-04-07 09:52:18 följande:
    Usch ja, less är precis vad jag känner här också. Min mens har fortfarande inte kommit, det gör det hela lite värre eftersom man fortfarande "hoppas" lite på att det KAN vara något denna gång, men två graviditetstest bör ju inte ha fel.

    Igår var jag på släktmiddag och det enda jag tänkte var att jag skulle kräkas om någon kom och berättade att de var gravida.. haha.. vad hemsk jag har blivit.

    KRAM Till DIG

     
    Klart man hoppas så länge mensen inte kommer, sen blir jag sån "jaja såhär känner jag ju varje månad" så man vet bara att mensen kommer, suck!

    Haha du jag har blivit lika hemsk...det är ett evigt tjatande på oss "ni är ju gifta, kom igen nu det är väl dags", "men varför har ni inte barn"
    Eh....ja varför har vi inte barn...idiotkommentarer!!

    Kram
  • Stora My
    barreliten skrev 2012-04-05 08:13:58 följande:
    En liten fråga till er, undrar om nån kännt samma sak.
    Jag hade ÄL i fredags jag har haft lite molvärk i magen sedan i måndags men igår började jag även känna som ett litet tryck vid högra äggstocken. Det känns som att jag har mensvärk och ÄL-värk på samma gång typ...
    Nån annan som kännt så?  
    Så brukar jag ha vid äl.
  • Inelg

    Stora My. Jag har inte känt så men många gör det så du får nog svar så det räcker ändå ;)

  • Nellin

    Jag vill bara kika in och önska er alla en Glad Påsk! Jag knaprar BDG så det står härliga till, men känner inte ett dugg annorlunda i kroppen. Jag antar att det visar sig när det blir dags för ÄL, vilket i så fall är om en vecka eller nåt. Jag vågar dock inte hoppas på att få ÄL då det inte är en självklarhet med PCO. Men jag håller tummarna. Det borde vara dags nu, på 13:e försöket. Och så skulle det ju vara perfekt med januaribebis, eller vad säger ni damer? Nåväl, det visar sig tids nog. Jag ska försöka att inte bli alldeles ivrig och hoppfull. En dag i taget! Nu ska jag i alla fall hälla upp ett glas vin och njuta av påskkvällen. Stor kram till er alla! Kanske kommer påskharen till några av oss med ett litet påsk'ägg' i alla fall. ;) Hejsålänge!

  • SiriSue

    Hej! Lyckades på 10:e försöket men fick tyvärr missfall v6... :,( ska på skrapning under nästa vecka, sedan kör vi väl igen. Hade köpt en fertilitetsmonitor månaden innan plusset, så det är väl bara att packa upp den efter nästa riktiga mens. Nu vet vi att vi kan bli gravida i alla fall, jag var på slutet helt övertygD om att vi akdrig skulle bli det...

  • Ciccie86

    Bapumpa - Vi startade utredning i veckan. I torsdags gick jag till labbet och tog blodprover, där de ska kolla min hormonnivå.. Det var på dag 3 i menscykeln. Ska tillbaka på dag 21 för nya prover och se om jag haft ÄL.. Sen får vi invänta svar och sen får väl sambon lämna spermaprov antar jag.. Om nu allt ser bra ut med mig. Det känns bra att vi är igång, men samtidigt läskigt. Tänk om något är fel på mig? Jag läste på pappret och när jag orden IVF så fick jag ont i magen.. Läskigt känns det! Men nu kör vi, tolfte försöket nästa ÄL.. Mensen är snart slut och jag har ätit BDG sedan första mensdagen. Får se om jag känner något speciellt.. Kram på er

  • Hoppas 2012
    SiriSue skrev 2012-04-07 18:48:15 följande:
    Hej! Lyckades på 10:e försöket men fick tyvärr missfall v6... :,( ska på skrapning under nästa vecka, sedan kör vi väl igen. Hade köpt en fertilitetsmonitor månaden innan plusset, så det är väl bara att packa upp den efter nästa riktiga mens. Nu vet vi att vi kan bli gravida i alla fall, jag var på slutet helt övertygD om att vi akdrig skulle bli det...
    Beklagar missfallet :(
  • JZ79
    Hoppas 2012 skrev 2012-04-07 13:48:25 följande:
    Klart man hoppas så länge mensen inte kommer, sen blir jag sån "jaja såhär känner jag ju varje månad" så man vet bara att mensen kommer, suck!

    Haha du jag har blivit lika hemsk...det är ett evigt tjatande på oss "ni är ju gifta, kom igen nu det är väl dags", "men varför har ni inte barn"
    Eh....ja varför har vi inte barn...idiotkommentarer!!

    Kram
    Va trött man blir på sådana kommentarer!! Ibland har jag lust att bara skrika att det är fan inte så lätt att försöka å försöka men inget händer Skrikandes Istället svarar man nått svävande och undvikande......*Blä* Jobbigt när folk inte fattar att det gör ont av sådana frågor.....
    SiriSue skrev 2012-04-07 18:48:15 följande:
    Hej! Lyckades på 10:e försöket men fick tyvärr missfall v6... :,( ska på skrapning under nästa vecka, sedan kör vi väl igen. Hade köpt en fertilitetsmonitor månaden innan plusset, så det är väl bara att packa upp den efter nästa riktiga mens. Nu vet vi att vi kan bli gravida i alla fall, jag var på slutet helt övertygD om att vi akdrig skulle bli det...
    Beklagar missfallet.. Rynkar på näsan Hoppas ni snart är på banan igen!

    Ja här hoppas jag på ett riktigt fint påskägg som ska möta sina miljoner simmare senare ikväll!! Fästmannen är trött efter 13 timmars jobb idag, men tror han är på G för en snabbis innan sovdags...har hintat lite sådär lagom mkt nu under kvällen att jag är sugen på mys Flört Vet faktiskt inte om han har koll på att det är äl-vecka nu..jag har inte pratat om det så mkt, för att minska pressen på honom..{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Solrosen 83

    Då fick man sig en mindre trevlig påskpresent här på kvällen. Blev rött på pappret när jag hade varit på toa. Så det är väl mensen som helt oväntat dykt upp. Inte känt ngt tecken på att den var på väg. Möjligtvis lite svaga kramper i nedre delen av magen.

    Känns trist att mensen kommit igen när jag så gärna vill bli gravid. Det enda positiva är väl att den dök upp redan på dag 28 så kanske min cykel börjar stabiliseras. Håller alla tummar jag har för det iaf.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus