• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Hoppas 2012

    JZ
    Jag vet! Man vill bara säga precis som det är, att folk inte tänker sig för!! De vet ju inget om hur det är för oss. Usch usch för sånt tjat!

  • Ciccie86

    Var på middag hos svärfar idag.. Då började han prata om sin längtan efter barnbarn, och då talade sambon om rakt ut att vi har svårt att få barn.. Det var riktigt jobbigt att höra honom berätta, men ändå skönt på samma sätt! :) Det är ändå vår familj! Kram på er

  • varmland

    Nu blir jag snart tokig.  Har ingen som hellst ordning på äl och mens. Hade fullt utslag på Äl stickor för en månad sedan. två veckor senare fick jag blödning, ganska sparsam i 3 dagar. tog av en slump ett äl test tre dagar efter det.....fullt utslag igen. och har nu senaste veckan haft lite molvärk  i tjejmagen och tog ett gravtest i förrgår som naturligtvis var negativt. tog ett ÄL test i gåt kväll som var possitivt. hur kan man ha äl varannan vecka.????   blir så arg och ledsen på min kropp som inte alls funkar som den ska.....vill ju bara få ett + snart.

    Så nu har jag fått ur  mej lite frustration  :)  någon som varit med om samma som jag ? 

  • Vårväntanochlängtan

    Känner mig något gråtfärdig idag, antar att mensen är påväg för jag hade som molvärk tidigare i morse. Men den får inte komma nu! Jag vill inte! Dels hade den kommit för tidigt om den kommer idag men mest av allt vill jag ha ett plus. Jag är 23 år gammal, lite övervikt men inte så det borde störa så mycket och försöker röra på mig & sova ordentligt. Vad är problemet liksom?

  • JZ79
    Solrosen, usch å fy f*n för mens Skrikandes Kramar till dig och ta hand om dig ordentligt och ladda om för nytt försök {#emotions_dlg.flower}Ciccie, skönt ändå att familjen vet...så kan ni få stöttning och dessutom slippa dumma frågor om när ni ska skaffa barn osv. Nu är bollen i rullning å utredningen kommer hjälpa er att bli gravida snart! Kram!

    Vårväntanochlängtan..hoppas mensen uteblir å du får dig ett fint olus! när har du bim?

    Själv har jag fullt upp just nu Glad ÄL-tider, bröllop och flytt! *puh* Mycket nu! Men allt är ju roligt, men det tar tid och energi! Ikväll kommer prästen hem till oss för ett vigselsamtal, känns helt sjukt att jag snart ska bli fru!! Förvånad Om tre veckor är bröllopet över och det känns ju ännu konstigare..allt detta planerande å så går den dagen så fort! Men vi har ju hela livet framför oss sen och när bröllop och flytt är avklarat hoppas vi att bebis också är p G Hjärta
  • Nellin

    Värmland: Har du kollat upp dig hos gyn? Jag tänkte om du kanske har PCO, för då kan man få positiva ÄL-test när man inte har ÄL. Har du regelbunden mens? Långa cykler eller normalt på typ 28 dagar? Om du får så många positiva tester så skulle jag inte lita på att du faktiskt har ÄL, utan istället kolla upp var som orsakar att de blir positiva. Hoppas att det ordnar sig för dig!

  • Solrosen 83

    Vet inte när jag borde ha bim för min mens har varit så oregelbunden.

    För tillfället är jag väldigt förvirrad och frustrerad. Den blödning jag fick igår avtog redan efter ett par timmar så idag har det inte varit någonting alls. Har lite ont i magen idag liknande mensvärk men det är allt.

    Har ju hört att man kan få små blödningar i början på graviditeten så jag tog ett test i morse men det var ju så klart toknegativt.

    Förstår mig inte alls på min kropp vilket är sjukt jobbigt...

    Tack för peppningen! Känns skönt och få skriva av sig lite här

  • 72dagar

    Hej allihopa

    Hoppar in här.
    Händer inte mkt här heller.
    Kört pergo i fyra rundor. Ingen äl. Nu blir det eventuellt en trippelkur.
    Nästa steg är sprutor. 


    # Vide 20100825 #
  • varmland

    Jag tog ut min hormon spiral 2/1  har haft det i totalt 1 år.   Har haft två mens sedan jag tod ut den. Fick mens 3 veckor efter att spiralen tagits ut sedan tog det 5 veckor innan nästa kom.  Har två barn sedan tidigare som är 18 och 1 år. de kom till på första försöket båda två. och innan hormonspiralen så var mensen väldigt regelbunden.
    Har pratat med gyn och tagit prover som alla var helt ok. Hormoner och så. 

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus