• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Inelg

    Hur ömma är ömma bröst? Gör dom ont lixom? Nåt mer som hände med just brösten? Mer prickar har jag hört att vissa får. Ursäkta alla frågor

  • Josefinasfina

    Alltså tänk att du har pumpat de lite med luft och när man har Bh på sig så känns det som att brösten är helt luftfyllda! Trycker man lätt på dom gör det ont. Jag jobbar ju på förskola och det är ofta kag nästan " måste" skrika till när barnen kramas, kommer åt. Mina bröst känns fylligare och något blå. Men störst förändring är att det känns väldigt öm på bröstvårtorna när jag ligger på mage i sängen! Hoppas det blev klarare:)

  • mammave
    Josefinasfina skrev 2012-04-11 19:16:38 följande:
    TACK ja jag e så glad, men jag kan inte berätta för någon!! bara här på FL:) Det känns iaf skönt=)

    Grattis till dig också=) Har du barn sen tidigare?  
    Tack :) Jag har en dotter på tre :)
  • Ciccie86

    Jag äter också BDG denna månad för första gången.. Har ätit sedan mensens första dag. Så ska väl äta i en vecka till ungefär, är osäker på när jag har ÄL så äter fram till dag 14. Sambon åker till england nästa torsdag, då jag troligtvis har ÄL, så vi får mysa på innan ordentligt!!
    Grattis Josefina!! :)
    Kram

  • Maramina
    Josefinasfina skrev 2012-04-11 11:44:29 följande:
    JAG ÄR GRAVID!!! 3 negativa men idag bim + 7 och jag plussade imorse!! Jag är så glad med samtidigt livrädd!!!! På försök 10 funkade det!!!!!!!!!!! Jag sitter på jobbet ochnästan skakar!!!!
    ÅÅÅÅH! Grattis! Vad underbart!
  • Maramina
    Adnil76 skrev 2012-04-11 14:09:00 följande:
    Grattis Josefinastina!

    Själv fick jag som väntat mens idag och även om jag var förberedd så kändes det som ett slag i magen. För varje månad som går blir det svårare och svårare att resa sig efteråt och komma igen. Tung dag idag...
    Stoooor kram till dig! Jag känner lite likadant, särskilt nu efter mitt mf som jag hade för ett tag sedan. Just nu känns det som om det bara blir ett par, tre försök till, sedan lägger vi ner det och accepterar att det bara blir ett barn för oss.
  • JZ79

    Josefinasfina: hoppas försök nr 10 är det som gäller för mig med, vi har ju försökt lika länge!! Jobbigt med så ömma bröst bör du har ett sånt jobb :) grattis igen!!

    Här är det nu 9 dagar till bim.....

  • Stora My

    Grattis Josefinasfina! Å vilken glad nyhet. Säger som flera andra här att det behövs något plus i tården. Håller tummarna det blir fler nu.

  • Stora My

    Jag har ont i äggstockarna så jag antar att det kanske är äl idag och känner mig lite depp. Det har inte blivit något mys sista dagarna så där missade vi denna månad. =( Ska köpa Apiforce i alla fall och maxmiera chanserna till nästa månad.

  • Josefinasfina
    JZ79 skrev 2012-04-12 07:18:38 följande:
    Josefinasfina: hoppas försök nr 10 är det som gäller för mig med, vi har ju försökt lika länge!! Jobbigt med så ömma bröst bör du har ett sånt jobb :) grattis igen!!

    Här är det nu 9 dagar till bim.....
    Jag håller tummarna för att runt 9 dagar får du ditt pluss!! 

     
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus