• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin

    Ciccie: Det finns inga vetenskapliga stöd för vad BDG gör, men det sägs förbättra äggkvaliten och trigga igång ägglossning. Det ska tydligen också underlätta för att ägget fastnar. Som sagt, inga vetenskapliga garantier eftersom det inte gjorts forskning, men med tanke på hur himla många kvinnor som det fungerat på så är det svårt att tvivla.

    Bidrottninggelé ges till bidrottningarna som föds upp för att de ska leva längre och producera fler ägg. Så även bina använder gelén för att öka fertiliteten. :)

  • JZ79

    Rebster: är det så långa köer till Sahlgrenska å Ivf där?? :/
    Vi är på försök 10 nu å bor i Trollhättan å då är det Gbg som gäller om Ivf blir aktuellt...Planen är att ringa kk i juli då det gått exakt ett år...Förhoppningsvis slipper vi börja utredning. Vin om 5 dagar, känner ingenting..

  • Kravmärkt

    Tack för alla ord, de värmer Det är så klart varit hemskt och jag har väl inte riktigt återhämtat mig helt (kanske man aldrig gör?) och återupplever minutrarna under ul där BM konstaterar att något är allvarligt fel. Jag har ingen koll på BIM än men jag tycker det är kul att ha koll på er andras så man har någon att peppa. Ska vi Skapa en separat tråd för BIM eller ska vi skriva här?


    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Hoppas 2012
    Kravmärkt skrev 2012-04-16 11:37:19 följande:
    Tack för alla ord, de värmer Det är så klart varit hemskt och jag har väl inte riktigt återhämtat mig helt (kanske man aldrig gör?) och återupplever minutrarna under ul där BM konstaterar att något är allvarligt fel. Jag har ingen koll på BIM än men jag tycker det är kul att ha koll på er andras så man har någon att peppa. Ska vi Skapa en separat tråd för BIM eller ska vi skriva här?
    Skickar en varm tröstande kram!
  • Nellin
    Cindy: Jag kan tänka mig att det känns hårt. :( Men att du får mens igen betyder ju trots allt att kroppen är på G tillbaka och att ni kan försöka igen då. Så nu har du alltså påbörjat denna månads cykel och kan räkna dagar och ÄL om du känner att du vill. Kram!

    Barrliten: Ja fy det där är inte roligt. Jag vet hur det känns! Kontakta gyn vettja! De säger ju att man ska göra det. Be dem göra ett VUL så kommer du få svar på vad som är på tok. Du kanske inte fick ÄL denna gång? Du kanske spänner dig? Sånt skulle redas ut med ett VUL. Det är mitt tips i alla fall, för den där väntan blir ingen lycklig av. Kram till dig! 
  • Vårväntanochlängtan
    Nellin skrev 2012-04-16 00:38:27 följande:
    Hej tjejer!

    Jag käkar ju som bekant BDG denna månad och hoppas ju på ÄL som borde komma när som helst nu, vilken dag som helst. Men typiskt nog har jag åkt på en riktigt vidrig version av vinterkräksjukan och jag tror att jag har sett ljuset flera gånger det senaste dygnet. Typiskt när man väl ska börja försöka igen! Men men, det kommer fler månader!

    Kravmärkt: Jag beklagar verkligen! Jag kan inte förstå hur det måste kännas. Stor kram!  
    Krya på dig!{#emotions_dlg.flower}
    Jag ligger också på sofflocket idag och mår illa, har dock inte kräkts eller något sådant utan det kommer och går.
    Blä 
  • kanske 4a

    Och där blev det dag 1 Gråter


    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus