• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin

    Nu försvann jag från listan så då lägger jag in mig igen.

    BIM-lista Hjärta

    April
     
    2/4: Nellin, försök 13, första barnet
    20/4: 72dagar, försökt (13+)8 månader, andra barnet 
    21/4: JZ79, försök 10, första barnet 
    21/4: Stora My, försök 9, tredje barnet. 
    22/4: Hoppas2012, försök 8, första barnet

    Maj
    1/5: Rebster, försök 8, första barnet 
    10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet 
    15/5: cindy03 (första försöket efter missfall) 3:e barnet 
    16/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet 

  • mamma0702

    Hallo!

    Går och tänker på det här med BDG.. Är så rädd att det ska rubba menscykeln så vet inte riktigt om jag vågar äta de.. Är det nån som vet hur mycke den kan ställa till ? Blir det bara nån dag eller hur blir det tro ? Ni som provat eller vet nån som har gjort det som menscykeln blivit rubbad för ?


    Oliver 20070210
  • Kravmärkt

    Oj ni är många som har bim snart, vad spännande!

    Själv har jag precis slutat blöda så jag hoppas mensen kommer igång snart så vi kan börja försöka igen. Ang bdg så är jag också nyfiken på hur det funkat för er som prövat?


    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Josefinasfina
    mamma0702 skrev 2012-04-17 18:00:07 följande:
    Hallo!

    Går och tänker på det här med BDG.. Är så rädd att det ska rubba menscykeln så vet inte riktigt om jag vågar äta de.. Är det nån som vet hur mycke den kan ställa till ? Blir det bara nån dag eller hur blir det tro ? Ni som provat eller vet nån som har gjort det som menscykeln blivit rubbad för ?
    första gången jag provade blev den nerkortad från 28 dagar till 24, då prövade jag en månad men det höll i sig i tre månader, sedan gick cykeln upp till 26 dagar och där stannade den tills jag prövade igen en månad och då var den sen första månaden 5 dagar och sedan blev jag gravid. Jag kan inte direkt säga att det var BDG för jag var även på resa till Mexico och cykeln kanske blev lite rubbad då också pga många omständigheter...

    :) klurigt det där med BDG... jag har dock hört fler som sagt att de antingen fått längre eller kortade cykel.  
  • Josefinasfina
    Kravmärkt skrev 2012-04-17 19:00:58 följande:
    Oj ni är många som har bim snart, vad spännande!

    Själv har jag precis slutat blöda så jag hoppas mensen kommer igång snart så vi kan börja försöka igen. Ang bdg så är jag också nyfiken på hur det funkat för er som prövat?
    Ja jag vet ju inte om det var BDG som hjälpte till men efter 9 månader med BDG sista månaden fick jag ett plus=)
  • mamma0702
    Josefinasfina skrev 2012-04-17 20:05:22 följande:
    första gången jag provade blev den nerkortad från 28 dagar till 24, då prövade jag en månad men det höll i sig i tre månader, sedan gick cykeln upp till 26 dagar och där stannade den tills jag prövade igen en månad och då var den sen första månaden 5 dagar och sedan blev jag gravid. Jag kan inte direkt säga att det var BDG för jag var även på resa till Mexico och cykeln kanske blev lite rubbad då också pga många omständigheter...

    :) klurigt det där med BDG... jag har dock hört fler som sagt att de antingen fått längre eller kortade cykel.  
    ja svårt..tror jag avvaktar nån/några månader  till få se om det händer nåt..har ju blivit gravid en gång tidigare så borde ju kunna bli det en gång till tycker jag utan hjälpmedel :)
    Oliver 20070210
  • mamma0702
    BIM-lista Hjärta

    April
     
    2/4: Nellin, försök 13, första barnet
    20/4: 72dagar, försökt (13+)8 månader, andra barnet 
    21/4: JZ79, försök 10, första barnet 
    21/4: Stora My, försök 9, tredje barnet. 
    22/4: Hoppas2012, försök 8, första barnet

    Maj
    1/5: Rebster, försök 8, första barnet 
    10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet
    12/5 mamma0702,försök 8,andra barnet
    15/5: cindy03 (första försöket efter missfall) 3:e barnet 
    16/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet

    lägger till mig i listan..kanske behöver ändra datum senare eftersom jag inte haft ÄL ännu :)
    Oliver 20070210
  • JZ79
    AnnaJosefine, välkommen!!

    mamma0702, jag har ganska kort cykel..testade bdg ett tag då jag fick bdg av en kompis som ätit å sen blivit gravid. Hjälpte inte mig och jag va rädd att min regelbundna korta cykel skulle rubbas, men den va lika regelbunden som vanligt. Kände äl som vanligt och kände inget annorlunda alls. När mina bdg tog slut så köpte jag inga nya då jag inte vill lägga pengar på det när jag inte märker nått över huvudtaget. Även testat Rosenrot, då fick jag kraftiga äl-känningar..annars ingen skillnad.

    4 dagar till bim nu..tiden går långsamt...
  • yca6pe91
    BIM-lista Hjärta

    April

    2/4: Nellin, försök 13, första barnet
    20/4: 72dagar, försökt (13+)8 månader, andra barnet
    21/4: JZ79, försök 10, första barnet
    21/4: Stora My, försök 9, tredje barnet.
    22/4: Hoppas2012, försök 8, första barnet

    Maj

    1/5: Rebster, försök 8, första barnet
    1/5: yca6pe91, försök 8, första barnet
    10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet
    12/5 mamma0702,försök 8,andra barnet
    15/5: cindy03 (första försöket efter missfall)
    3:e barnet 16/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet

    Hoppar in här med er tjejer, om det är ok?

    Jag är 20 år, min sambo 40. Vi har försökt längre än 8 månader egentligen, men detta blir vårt 8:e seriösa försök med sex varannan dag. Min sambo har 2 barn sedan innan, så vi vet ju att han fungerar. Men jag är orolig för att något ska vara fel på mig.

        
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus