• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • ellinor016
    Nellin skrev 2012-04-20 17:47:56 följande:
    Välkommen Ellinor016! Då håller vi tummarna för sjunde gången gilt! :)
    Tack så mycket! Hur länge har du försökt? :)
  • ellinor016
    Hoppas 2012 skrev 2012-04-20 18:27:53 följande:
    Välkommen Ellinor!
    Får nog mens vilken sek som helst så då går vi in på 9:e försöket. 
    Håller tummarna för att mensen inte kommer!
  • Hoppas 2012
    ellinor016 skrev 2012-04-20 18:32:32 följande:
    Håller tummarna för att mensen inte kommer!
    Det kommer den göra då jag fått mina spottings som tyvärr alltid kommer innan mens, men tack för tumhållningen :)
  • 72dagar

    Ellinor, välkommen!

    Hade en hunch så tog ett äl-test. Var nästan lika starkt som teststrecket, vad tror ni? Ska ta ett imorrn igen. Är på dag 31.


    # Vide 20100825 #
  • JZ79

    Välkomna alla nya goa tjejer som längtar efter plus!!

    Tack för pepp och stöd. Bryter ihop idag och tar mig i kragen imorgon igen. Nästa helg gifter vi oss och allt handlar om bröllop just nu, så jag har inte tid eller lust att gå ner mig helt. Vi får hoppas att det är försök nr 11 som gäller för oss..men man kan ju inte låta bli att undra varför det inte blir några barn! Gråter
    Har haft en riktig skitdag, men fick ett roligt besked nyss. Min bror och hans tjej har försökt få barn i flera år och nu har de fått hjälp med ivf och det har lyckats!! I vanliga fall blir jag lite avis på de som blir gravida, men nu är jag uppriktigt glad och lycklig för deras skull. Som de har kämpat och längtat..äntligen är det deras tur!!! Så på nått vis ska det nog bli bebis för oss också.....det finns ju hjälp att få om vi inte får till det själva.

    Nä nu väntar godisskålen och soffmys.....imorgon ska vi göra det allra sista pysslet inför bröllopet och även packa flyttlådor, vi flyttar nämligen till ny lgh ca 1 vecka efter bröllopet. Lite mycket nu!

  • mamma0702
    72dagar skrev 2012-04-20 19:38:06 följande:
    Ellinor, välkommen!

    Hade en hunch så tog ett äl-test. Var nästan lika starkt som teststrecket, vad tror ni? Ska ta ett imorrn igen. Är på dag 31.
    Då e det nog Äl vilken dag som helst :) fortsätt testa så kommer det vilken dag som helst :)
    Oliver 20070210
  • AnnaJosefine

    Min mens tog slut i början på veckan så nu har min fertila period börjat enl P tracker. Min ÄL är beräknad på onsdag men det ska ju mysas både före och efter. Hihi :) nu borde det väl ge sig snart tycker jag?! När man vill något brukar det ta evigheter men när man inte planerar det så säger det bara vips!! Tycker det är fruktansvärt irriterande, eller vad säger ni tjejer...

  • Adnil76

    JZ79 - Jädrar du vad du har mycket på ett bräde. Bröllop o flytt på samma gång. Jag skulle vara utbränd ;) Skit också att mensen kom. Lycka till nästa månad. Kanske gör susen att ni gifter er. :)

  • L801
    JZ79 skrev 2012-04-20 20:29:45 följande:
    Välkomna alla nya goa tjejer som längtar efter plus!!

    Tack för pepp och stöd. Bryter ihop idag och tar mig i kragen imorgon igen. Nästa helg gifter vi oss och allt handlar om bröllop just nu, så jag har inte tid eller lust att gå ner mig helt. Vi får hoppas att det är försök nr 11 som gäller för oss..men man kan ju inte låta bli att undra varför det inte blir några barn! Gråter
    Har haft en riktig skitdag, men fick ett roligt besked nyss. Min bror och hans tjej har försökt få barn i flera år och nu har de fått hjälp med ivf och det har lyckats!! I vanliga fall blir jag lite avis på de som blir gravida, men nu är jag uppriktigt glad och lycklig för deras skull. Som de har kämpat och längtat..äntligen är det deras tur!!! Så på nått vis ska det nog bli bebis för oss också.....det finns ju hjälp att få om vi inte får till det själva.

    Nä nu väntar godisskålen och soffmys.....imorgon ska vi göra det allra sista pysslet inför bröllopet och även packa flyttlådor, vi flyttar nämligen till ny lgh ca 1 vecka efter bröllopet. Lite mycket nu!
    Trist att det inte gick som ni ville denna månad...MEN se fram emot ditt livs dag nästa helgGlad! Kan säga bröllopsdagen är det är så många gånger underbarare än man kan föreställa sig! Se till att njuta av er dag och va närvarande (inte lika lätt som det låter), och förhoppningsvis kommer det ge er energi till nästa försök att bli en till i er familj! Många lyckönskningar!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus