• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Kravmärkt
    JZ79 skrev 2012-04-27 12:42:35 följande:
    Hej tjejer!Full rulle här nu med bröllop imorgon! :) tänker på er å kämpa på! Återkommer efter helgen när jag blivit fru

    Ha det underbart!!
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • mammave

    Sirisue: Så kände jag med, att jag inte vågade vara glad och ett par veckor innan vul kändes det bara fel helt enkelt. Det var som om jag redan då började förstå undermedvetet att det var ngt fel. Så jag har bearbetat det hela ett tag nu, så just nu känns det ganska ok faktiskt.

    Kravmärkt: usch vad jobbigt att behöva föda ut det. Lider verkligen med dig

  • cindy03
    JZ79 skrev 2012-04-27 12:42:35 följande:
    Hej tjejer!

    Full rulle här nu med bröllop imorgon! :) tänker på er å kämpa på! Återkommer efter helgen när jag blivit fru

    Åhh ha det underbart på eran bröllops dag!! Och hoppas ni lever lyckliga i alla era dagarSkrattande
  • Ciccie86

    Jag har inga spottings ännu, är på dag 19 i cykeln.. Så vi får väl se vad som händer under den kommande veckan.. BIM-7 idag.. Brösten ömmar fortfarande litegrann, men det kanske har med bdg att göra.. Är så lätt retlig också, känner ej igen mig själv :( Kan vara PMS, men jag brukar sällan ha det... Nu är jag bara förvirrad!

  • Solrosen 83
    JZ79 skrev 2012-04-27 12:42:35 följande:
    Hej tjejer!

    Full rulle här nu med bröllop imorgon! :) tänker på er å kämpa på! Återkommer efter helgen när jag blivit fru



    Lycka till med bröllopet! Hoppas ni får en fantastisk helg.

    Själv får vi första uppsättningen nycklar till vårt hus i morgon. Helt officiellt blir det vårt på torsdag men får komma in lite före. Jättekul, spännande och samtidigt nervöst. Vårt eget hus!

    Nu saknas snart bara en liten bebis...
  • Adnil76
    Ciccie86 skrev 2012-04-26 23:01:43 följande:
    Nu på kvällskvisten så började mina bröst kännas ömma, speciellt på sidorna och jag fick konstiga känningar i nedre rygg och mage.. Jag har aldrig haft ont i brösten vid inkommande mens, men jag vågar ej hoppas på något annat :/ Det gör inte jätte ont, men det ömmar rejält.. Om man nu skulle vara gravid, skulle brösten bli ömma redan en vecka innan mens??
    Vill inte ge falska förhoppningar, men ont i tutorna är ett ganska bra gravvosymtom tycker jag. I alla fall om det fortsätter. Det är dock stor skillnad på den smärta man kan känna då man är gravid och den man känner inför mens och vid ÄL. Mycket mer ont även vid beröring liksom, och när man släpper ut dem ur BH´n. Min kollega som är gravid hade ont i brösten nån vecka innan BIM. *hoppas*
  • Adnil76

    Var ju på VUL igår igen eftersom det var för tidigt att se något förra veckan. Kändes som att min gyn hade lite dåligt samvete för att han var så stressad och otrevlig förra gången. Han var i alla fall väldigt lugn och hjälpsam igår.

    Dock kunde han inte utröna om jag haft ÄL eller inte. Han såg inga så pass stora ägg och ingen gulkropp, men slemhinnan var tjock som om jag haft ÄL. Idag var jag och tog blodprov för att få "svart på vitt" om jag haft ÄL. Om inte så funkade uppenbarligen inte Pergotimen. Nästa steg är att sambon ska lämna spermaprov och ev. ska jag också på "spolning" av äggledarna. En av mina äggledare ligger lita an mot livmodern så det kan vara en del sammanväxningar där som ställer till det (möjligen efter mitt kejsarsnitt 2010). Kan också vara Endometrios... :( Nåväl, äntligen känns det som att det händer lite i alla fall.

  • 72dagar

    Hej

    Har inte läst på några dagar. Här händer det mycket.

    Spännande med ömma bröst, låter som att det kan vara lovande! :) håller tummarna!

    Äl-testet svårt att säga, så ser mina alltid ut och när de är lite starkare hoppas jag på äl men det verkar vara falskt positivt.

    Tungt med mf och skrapning. Skönt att ni orkar ta nya tag

    Ska till doktorn på ons å få besked om det blir trippeldos pergo. Så skönt att det äntligen händer något!


    # Vide 20100825 #
  • 72dagar

    Maj 

    2/5: Nellin, försök 13, första barnet 

    1/5: yca6pe91, försök 8, första barnet

    7/5: Adnil76, försök 11, andra barnet

    10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet 

    11/5: Rebster, försök 8, första barnet

    12/5 mamma0702,försök 8,andra barnet 

    15/5: cindy03 (första försöket efter missfall) 

    3:e barnet 16/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet

    18/5 JZ79, försök 11, första barnet 

    22/5 Stora My, försök 10, tredje barnet.

    Juni

    11/6: 72dagar, försökt (13+)8 månader, andra barnet 


    # Vide 20100825 #
  • Rebster

    Lycka till med bröllop imorgon! Till er som gått igenom mf och till er som genomgår samma sak som jag: Tänk vad starka vi är! Var stolta över det!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus