• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Stora My

    Tråkigt läsa om era mf.


    Angående om att försöka på nytt igen, så tycker jag att det är bara att köra på. Kroppen blir ju lättare gravid igen när den precis varit det. Jag blev gravid två månader efter mitt mf. Då hade jag haft en normal mens efter mf men sen hoppade äl över månaden efteråt. Märkte då på flytningar att det kanske var d-day dax och lyckades pricka in.

  • Stora My

    Jag ska beställa hem lite äl-stickor nu och testa den här månaden så jag får bättre koll och så hålla tummarna att det tar sig. Skulle ju testa BDG men har har inte hunnit köpt hem nåt.

  • Aaster

    Hej! Jag var med i den här tråden tidigare i år. Skulle egentligen vara i v 13 nu, med på KUB-UL i omsdags visade det sig att graviditeten avstannat i v 10. Nu väntar jag missfall eftersom det inte har satt igång än, fastän det gått så lång tid. På måndag får jag mer hjälp om det inte satt igång. Återkommer kanske sen om vi bestämmer oss för att försöka igen. Kram på er!

  • Kravmärkt
    Aaster skrev 2012-04-28 15:20:04 följande:
    Hej! Jag var med i den här tråden tidigare i år. Skulle egentligen vara i v 13 nu, med på KUB-UL i omsdags visade det sig att graviditeten avstannat i v 10. Nu väntar jag missfall eftersom det inte har satt igång än, fastän det gått så lång tid. På måndag får jag mer hjälp om det inte satt igång. Återkommer kanske sen om vi bestämmer oss för att försöka igen. Kram på er!

    Beklagar det ni får gå igenom Skickar en kram åt ditt håll. Stanna gärna med oss här, vi är fler som varit i liknande sits och det kan vara skönt att få prata av sig ibland.
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Kravmärkt
    Hoppas 2012 skrev 2012-04-28 11:14:10 följande:
    Dagens ÄL test, fortfarande mkt ont. Jag brukar inte få pos på morgonen/förmiddagen så får se om jag testar i em igen eller om jag skiter i det. 

    Denn bild är inte mkt att hurra för.

    Fortsätt testa! Tror det kommer en fin stegring inom några dagar
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • BaPumba
    Rebster skrev 2012-04-27 22:13:58 följande:
    Lycka till med bröllop imorgon! Till er som gått igenom mf och till er som genomgår samma sak som jag: Tänk vad starka vi är! Var stolta över det!

  • Hoppas 2012
    Kravmärkt skrev 2012-04-28 21:10:38 följande:
    Fortsätt testa! Tror det kommer en fin stegring inom några dagar
    Det ska jag, tycker det var lite starkare nu på :)
  • Ciccie86

    Här kom mensen i natt på dag 21... Tusan vad kort cykeln blev med BDG?!! Är så trött på detta! Jag ringer min läkare imorgon och kollar om de har några svar på testerna :(

  • Rebster

    En av mina vänner fick barn igår. Känns rätt lugnt känslomässigt men det kommer nog att vara jobbigt att träffa bebisen. Båda hennes barn bara råkade bli till, på första försöket. Vill också!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus