Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Tjohooo grattis Cindy!!!
Idag var jag på äggledarkontroll och allt såg fint ut, skönt! Nu är utredningen klar hos gynekologen, och de har inte hittat nåt konstigt så det blir remiss till en fertilitetsklinik. Jag ser ljust på tillvaron så jag tycker att det ska bli spännande!
Om knappt 4 månader åker jag till Ghana, och när jag vaccinerade mig idag avråddes jag starkt från att åka dit om jag skulle vara gravid. Så efter lite övervägande här hemma har vi bestämt oss för att pausa bebisverkstan tills jag kommer hem. Det blir till att undvika sex runt ägglossningen, och det är lättare sagt än gjort när lusten faller på!
Vad bra att ni har fått positiva resultat hos gyn tjejer, en sak mindre att oroa sig för
Hoppas snart det blir mer plus i tråden inom kort
Hej hej alla! Fick spottings igår och idag så mensen kommer imorgon. Ringde gyn idag och fick en tid på måndag så nu ska jag och sambon kolla upp oss. Är orolig för att mina spottings tyder på svag ägglossning. Ja ja, nu får vi hjälp iallafall!
Hur går det för dig Vårväntanochlängtan? Känner du något som du misstänkter kan vara graviditet?
Varför tror du det är svag äl gällande spottings?
Gick inte allas Dag 2 med provera idag. Beräknad bim 12-29 jun. Svårt att ge närmre besked eftersom jag inte haft äl på 2,5 år.
Jag har hört att spottings kan tyda på svag äl. För lite hormoner ger en förtidig nedbrytning av slemhinnan som då kommer ut innan den riktiga mensen. Det behöver inte vara något konstigt med spottings, men det KAN vara det.