• Äldre 19 Dec 12:01
    1500222 visningar
    23482 svar
    23482
    1500222

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 8 May 17:10

    Tjohooo grattis Cindy!!!


    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Äldre 8 May 17:15
    kanske 4a skrev 2012-05-07 21:06:22 följande:
    BIM-lista

     

    April

    20/4: 72dagar, försökt (13+)8 månader, andra barnet

    Maj

    2/5: Nellin, försök 13, första barnet

    1/5: yca6pe91, försök 8, första barnet

    7/5: Adnil76, försök 11, andra barnet

    8/5: Rebster, försök 8, första barnet 

    10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet

    12/5 mamma0702,försök 8,andra barnet

    14/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet 

    15/5: cindy03 (första försöket efter missfall) 3:e barnet

    18/5 JZ79, försök 11, första barnet 

    22/5 Stora My, försök 10, tredje barnet.



    Ja vi har ju några nu som kan få uppdatera listan. 72dagar, Nellin och yca6pe91 hur har det gått?

    Och Cindy du kan ju ta bort dig från bim
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Äldre 8 May 17:20

    Idag var jag på äggledarkontroll och allt såg fint ut, skönt! Nu är utredningen klar hos gynekologen, och de har inte hittat nåt konstigt så det blir remiss till en fertilitetsklinik. Jag ser ljust på tillvaron så jag tycker att det ska bli spännande!

    Om knappt 4 månader åker jag till Ghana, och när jag vaccinerade mig idag avråddes jag starkt från att åka dit om jag skulle vara gravid. Så efter lite övervägande här hemma har vi bestämt oss för att pausa bebisverkstan tills jag kommer hem. Det blir till att undvika sex runt ägglossningen, och det är lättare sagt än gjort när lusten faller på!

  • Äldre 8 May 19:15

    Vad bra att ni har fått positiva resultat hos gyn tjejer, en sak mindre att oroa sig för{#emotions_dlg.flower} Hoppas snart det blir mer plus i tråden inom kort

  • Äldre 8 May 21:14

    Hej hej alla! Fick spottings igår och idag så mensen kommer imorgon. Ringde gyn idag och fick en tid på måndag så nu ska jag och sambon kolla upp oss. Är orolig för att mina spottings tyder på svag ägglossning. Ja ja, nu får vi hjälp iallafall!

  • Äldre 8 May 21:17

    Hur går det för dig Vårväntanochlängtan? Känner du något som du misstänkter kan vara graviditet?

  • Äldre 8 May 21:28

    Varför tror du det är svag äl gällande spottings?

  • Äldre 8 May 22:09
    Hoppas 2012 skrev 2012-05-08 21:28:51 följande:
    Varför tror du det är svag äl gällande spottings?

    Ja det undrar jag med...?
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Äldre 8 May 22:23

    Gick inte allas Dag 2 med provera idag. Beräknad bim 12-29 jun. Svårt att ge närmre besked eftersom jag inte haft äl på 2,5 år.


    # Vide 20100825 #
  • Äldre 8 May 22:59

    Jag har hört att spottings kan tyda på svag äl. För lite hormoner ger en förtidig nedbrytning av slemhinnan som då kommer ut innan den riktiga mensen. Det behöver inte vara något konstigt med spottings, men det KAN vara det.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus