• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • mamma0702
    Inelg skrev 2012-05-10 17:43:18 följande:
    Hur vet du det söta ? Vi får inte tappa hoppat nu!!
    har menskänningar.. Men visst finns det ännu hopp men icke så stora. är ju alltid så här nån dag innan mens å första mensdag men sen så vänder humöret igen och man ser fram emot nästa äl. Börjar bli rutin tyvärr men snart så måste det vara min tur med :D
    Oliver 20070210
  • Inelg
    mamma0702 skrev 2012-05-10 18:24:38 följande:
    har menskänningar.. Men visst finns det ännu hopp men icke så stora. är ju alltid så här nån dag innan mens å första mensdag men sen så vänder humöret igen och man ser fram emot nästa äl. Börjar bli rutin tyvärr men snart så måste det vara min tur med :D
    Jag har känt som att jag ska få mens i nån dag nu fast inte lika tydligt som mensvärk, men liknande och jag är gravid!
  • kanske 4a
    Adnil76 skrev 2012-05-10 07:52:01 följande:
    Okej, här kommer bilden! 

    Hårda fakta i fallet är att jag tog Pergo mellan dag 5 och 9. Oklart när ÄL var eftersom jag varken fick helt tydliga stegringar på stickor och gyn inte kunde se säkert, men typ dag 13? Vi sexade på dag 11, 13 och 15. Jag har inga symtom (inga ömma bröst eller kissnödighet som jag hade förra grav) förutom utebliven PMS :) Känner mig energisk, fokuserad och glaaaad!!! Nu är det bara att hålla tummarna för att den/det stannar kvar.


     
    Stort grattis!!!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

    Inelg: Säger grattis här med :)


    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Adnil76
    Hoppas 2012 skrev 2012-05-10 19:10:58 följande:
    Satan vad jag har ont i mina bröst, bådar inte gott detta
    Mäh... det är väl just det det gör? Eller?
  • Hoppas 2012
    Adnil76 skrev 2012-05-10 19:16:04 följande:
    Mäh... det är väl just det det gör? Eller?
    Gullig du är :) som säger så
    Nja alltså jag hade mkt ont förra månaden också mellan ÄL och bim men mens kom ändå så för mig är det inte bra om du förstår. Dock så känns det tunga och stramar på nått oförklarligt sätt
    ÄL 6 maj, BIM 20-21 maj, 9:e försöket, första barnet
  • Rebster

    Grattis till alla plus!! Började knapra BDG igår när mensen kom, men man ska kanske ta arktis root också. Har ju det ändå hemma!

  • Kravmärkt
    Inelg skrev 2012-05-10 15:08:47 följande:
    Ja det var på tiden måste jag säga att nån plussade här, har gått lite segt.. Kan man uppdatera listan?

    Finns det nån?

    Ja det finns en bim-lista. Lade upp den någon/några sidor bak. Kopiera och ändra bäst du vill
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus