• Söndermarken

Vi som försökt ett tag utan plus

Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite

Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Kravmärkt
    JZ79 skrev 2012-05-16 16:25:23 följande:
    Åh va synd det inte var bra hela dagen...men å andra sidan är det bra att gråta och prata av sig. Tur du har en kollega/vän som du kan vända dig till. Bra att du ändå gick till jobbet idag tycker jag! Kram å kämpa på!

Mitt testresultat: negativt......så jäkla negativt det kan bli på bim-2  Besviken , men vet ju innerst inne är vanligare att plussa på bim eller efter....Blä för att fortsätta vänta :/

Fy! Men jag måste ändå inflika att jag inte plussade förrän bim -1
  • Nellin
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-05-16 15:57:03 följande:
    Ja det verkar som en bra månad, jag plussade ju också nu i maj efter 9 månader
    Vårväntan: Jag hoppas verkligen att maj-turen fortsätter! Fler plus!!! Jag tar gärna ett själv och resten ska ösas över alla andra här inne. Tänk om vi kunde få starta en ny tråd TILLSAMMANS allihop.
  • JZ79
    Kravmärkt skrev 2012-05-16 17:07:37 följande:
    Fy! Men jag måste ändå inflika att jag inte plussade förrän bim -1
    Lite hopp finns kvar....återstår att se om det dyker upp nån tant på fredag eller inte! Obestämd Nångång måste det ju bli bebis, å vi är mer än redo att plussa Glad
  • Kravmärkt
    JZ79 skrev 2012-05-16 19:49:49 följande:
    Lite hopp finns kvar....återstår att se om det dyker upp nån tant på fredag eller inte! Nångång måste det ju bli bebis, å vi är mer än redo att plussa

Men eller hur! Nu är det ju dags för er del kan man tycka.
  • Stora My

Hoppas verkligen på maj-turen och det här med ökad fertilitet under sommaren men jag måste erkänna att jag har svårt att tro det, i mitt fall alltså. Inga särskilda känningar (vilket jag brukar ha) flytningarna ser misstänkt vanliga ut, osv. =(

• Stora My

Jag har aldrig plussat före BIM snarare några dagar efter. Tror jag är en låg hcg:are. Så än lever hoppet JZ79. =)

• mamma0702

Mensen slut här :) tackar för det!
    Nya tag denna månad då jag inte orkade engagera mig förra.. Taktiken denna månad är mys några dagar innan äl och sen när det blir glad gubbe :) försök 9, here we come!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus