• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Hoppas 2012
    Inelg skrev 2012-05-24 22:27:45 följande:
    Hoppas. Jasså nu tittar du in ;) Har undrat vart du tagit vägen idag. Du kanske fått solsting?!
    Hahaha solsting?? Nä omöjligt, jobbar hela dagarna så kan inte njuta av solen tyvärr...
    Det har bara varit en lång dag med massa saker...
    ÄL ca 6 juni, BIM 22 juni , 10:e försöket, första barnet
  • Nellin
    Ciccie86 skrev 2012-05-24 21:19:27 följande:
    Nellin - mina provsvar har ju redan kommit :) Allt var bra med mig. Nästa steg är att vi ska dit tillsammans och att sambon ska lämna prover. Men vi har bestämt oss för att vänta tills efter sommaren med det. Nu har jag fått spottings här, så nu är den nog dessvärre på ingång :/ Mensvärk också.. Aja, bara att gå vidare. Kram på er
    Värst vad jag är efter då! Okej, men bra att allt är bra. Hur kommer det sig att ni ska vänta med att lämna spermaprov? Om jag får vara så himlans fräck och fråga förstås. :)
    Inelg skrev 2012-05-24 20:59:33 följande:
    Nellin. Var stark. Detta kommer bli bra!!!
    Jaa då, jag känner mig rätt stark just nu. Tack gumman! :) Jag antar att solen och värmen skänker extra kraft och även om det känns som att jag bara vill tjuta ibland så ger jag inte upp. Nån jävla gång lär det ju bli min tur också menar jag. :)
  • Nellin
    Ciccie86 skrev 2012-05-25 06:26:46 följande:
    Här kom mensen med buller och bång i natt, på dag 26 i cykeln :/
    Jag beklagar Ciccie! Ut i solen med dig och njut av sommaren. Ät en glass och värm dig i all D-vitamin som kommer uppifrån. Snart kommer ny ägglossning!

    Kram!
  • Nellin

    BIM har nu anlänt. Eller ja, vad vet jag om BIM nuförtiden? Men jag är i alla fall på dag 28 idag, och eftersom det var längden på min cykel sist så tänker jag räkna det som BIM (även om jag normalt har 33-35 dagar). Beställde gravtest och ägglossningstest i förrgår som borde komma idag. Jag vill vara förberedd inför nästkommande cykel och kolla om jag får ägglossning.

    Men jag kommer ju såklart inte kunna låta bli att testa idag, även om jag ser på mina flytningar och bröst att mensen kommer nääääär som helst nu. Jag vill dricka en kall öl ikväll, och då är det ju bäst att kolla! :) Hoppas testen kommer idag!

    Hur mår ni flickor? Här är det 28 grader inomhus och 32 grader utomhus, och det är fortfarande bara morgon! 

  • JZ79
    Ciccie86 skrev 2012-05-25 06:26:46 följande:
    Här kom mensen med buller och bång i natt, på dag 26 i cykeln :/
    Åh nej Rynkar på näsan Jäkla mens!! Skrikandes
    Många kramar till dig!! Försök att njuta av värme och sol å gör nått mysigt i helgen för att skingra tankarna lite. {#emotions_dlg.flower}
  • Ciccie86

    Jag ska på afterwork med en vän ikväll, dricka några öl och bara njuta av livet :) Mår helt okej! Kram på er

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus