• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Pastell
    Hoppas 2012 skrev 2012-05-26 17:31:11 följande:
    Oj sorry, 10 försöket :(
    Ingen fara, jag är ju ny i tråden så har ingen jättekoll på hur länge andra försökt Lägger in dig.
  • Pastell
    {#emotions_dlg.flower} BIM Maj:

    28/5 Pastell, försök 9 , konstaterad pco&under utredning, första barnet
    29/5 Kravmärkt, försök 1 efter avbrytande (10:e försöket totalt), andra barnet.
    31/5 BVP, försök 11, andra barnet

     {#emotions_dlg.flower} BIM Juni:

    5/6: queenofhearts, försök 18, första barnet
    7/6: mamma07, försök 9, andra barnet.
    7/6: Rebster, Försök 9, första barnet
    10/6: kanske 4a, försök 11, fjärde barnet.  
    12/6: cindy03, försök 2 efter mf, tredje barnet. 
    14/6: 72dagar, försökt 22 månader, andra barnet.
    15/6: Inelg, försök 1 efter mf, andra barnet
    15/6: JZ79, försök 12, första barnet.
    16/6: Stora My, försök 11, tredje barnet.
    22/6 Hoppas 2012, försök 10
    25/6: Nellin, försök 15, första barnet.
  • Pastell
    Inelg skrev 2012-05-26 17:44:45 följande:
    Välkommen Pastell!
    Tack snälla Solig ni verkar vara ett härligt gäng som stöttar varandra här inne!
  • Inelg

    Ja vi vet alla hur jäkla jobbigt det är varje månad. Minus efter minus. I verkliga livet finns ju inte samma stöd som alla brudar ger. Vi vet vad vi går igenom. Och vi gör det tillsammans och stöttar varandra genom detta.

  • Pastell

    Inelg: Ja men exakt. För visst är det lika jobbigt varje månad, det känns totalt hopplöst ibland faktiskt och man tror ju aldrig det kommer visa +. I början var jag helt testtokig men har slutat med det för jag blir bara ännu mer deppig när det aldrig visar något. Känns dock skönt att vara under utredning på något vis nu....

  • JZ79
    Pastell, välkommen!! Solig

    Seg lördag här, förkyld och hängig...å vilken värme!! Älskar värmen, men just nu när jag är sjuk är den mest jobbig Obestämd Mest vilat idag..ikväll blir det lite eurovision och heja Sverige!

    Igår fick jag brev från kvinnokliniken att jag skulle ringa och boka en tid. Pratade ju med dom förra veckan angående utredning och fattade då som att de skulle kalla oss...men jag gör som det står i brevet och ringer på måndag och bokar tid för mig och maken, så håll tummarna att de har tider inom en snar framtid!!
  • 72dagar

    Jz, håller tummarna!

    Pastell, välkommen.

    Cd 11 neg äl test. Händer verkligen inte mkt här, inga känningar alls att något satt igång. Så jäkla tröstlöst!!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus