• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Två döttrar och en son
    mamma0702 skrev 2012-05-26 19:57:32 följande:
    Har precis haft äl enligt glada gubben :) har ju inga direkta äl känningar så ja får lita på testen :) kanske lite mer flytningar än vanligt .. Nu e det bara att hålla tummarna :)
    Har du inga HBF-er vid ÄL?

    Håller tummen!  
  • Två döttrar och en son
    Inelg skrev 2012-05-26 20:22:11 följande:
    Jahapp nu satt man åter på verandan med ett glas rose i handen.

    Vill hoppa på min Karl ikväll men blir lite rädd att det ska vara på tätt inpå MF. Jag har haft bruna flytningar alla dagar förutom i lördags när jag fick självaste MF.
    Sammanlagt har h
    Jag haft brunt i 8 dagar. Idag är det mer gult. Tror ni att det är okey att köra ikväll? Alltså ha sex ;)

    Eftersom jag fick en hemsk livmoderinfektion  5 v efter att 3.e barnet fötts... en timme efter sex...Skäms då jag inte blödde längre...Förvånad så råder jag dig att helst vänta ett par dagar till...
    Och går inte det så anv kådis, eller iaf tvätta honom och dig ordentligt innan!  
  • Pastell

    Tack för alla välkommanden

    Inelg: Ja det var så att jag testat med äl test och inte direkt fått positivt på dom, så ringde och rådfrågade samtidigt som jag sa att min syster har PCO och det kan ju till viss del ligga i familjen då, och hon hade samma symtom som jag. Fick komma på vul och där såg han att jag hade PCO äggstockar och skickade oss till en riktig utredning direkt.

    Har varit gravid med min sambo tidigare, så det har ju funkat men vi gjorde abort av olika anledningar då.

  • Candypink

    Tack, två döttrar ;) Får försöka tänka så! Kanske blir gravid var 6:e månad! Haha.. 

    Håller tummarna för alla er andra! Snart ska VI plussa! 

  • JZ79
    Ciccie86, nu finns du med på listan Solig
    -------------------------------------------------------------

    {#emotions_dlg.flower} BIM Maj:

    28/5 Pastell, försök 9 , konstaterad pco&under utredning, första barnet
    29/5 Kravmärkt, försök 1 efter avbrytande (10:e försöket totalt), andra barnet.
    31/5 BVP, försök 11, andra barnet

     {#emotions_dlg.flower} BIM Juni:

    5/6: queenofhearts, försök 18, första barnet
    7/6: mamma07, försök 9, andra barnet.
    7/6: Rebster, Försök 9, första barnet
    10/6: kanske 4a, försök 11, fjärde barnet.  
    12/6: cindy03, försök 2 efter mf, tredje barnet. 
    14/6: 72dagar, försökt 22 månader, andra barnet.
    15/6: Inelg, försök 1 efter mf, andra barnet
    15/6: JZ79, försök 12, första barnet.
    16/6: Stora My, försök 11, tredje barnet.
    21/6 Ciccie86, försök 14, ÄL den 7/6, första barnet
    22/6 Hoppas 2012, försök 10
    25/6: Nellin, försök 15, första barnet.
  • 35åringen

    Hej! Får jag vara med i listan? Vi är inne på försök 11 och jag har BIM 26/6.Hoppas på ett plus snart, men det verkar vara svårt..

  • Kravmärkt

    Så kom mensen! Blir så trött, känns som om det aldrig blir vår tur att få ett friskt syskon Två plus sedan start, ett missfall och ett avbrytande. Rent kalendermässigt har vi försökt i 13 månader nu och man börjar ju misströsta. Ja, ni vet ju hur det är..

  • Kravmärkt

    Jag kan ju inte göra lika snygga bimlistor som vissa av er (JZ79 till exempel ) så jag undrar om nån kan ta bort mig från listan? Lägger in mig när jag fått stegring på äl-testen.

  • Candypink

    Vad tråkigt kravmärkt :(  speciellt när man har försökt o önskat så läänge!

     Men förr eller senare (hellre förr;) så kommer plusset! Måste försöka ha rätt inställning trottsallt!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus