• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Två döttrar och en son
    Inelg skrev 2012-05-28 10:42:46 följande:
    Två döttrar, tack för dina kloka ord.. :)
    {#emotions_dlg.flower}
  • Kravmärkt
    Inelg skrev 2012-05-28 10:19:36 följande:
    SKIIIT också.. Varför blir ÄL- Testen svagare??

     Är på dag 10 i cykeln idag. Antagligen kan det vara pga hcg efter MF!!  Hoppas hoppas hoppas att det stiger nu inför helgen när jag egentligen ska ha ÄL om det vill sig väl och om allt kommit på bana efter MF!! Nån som har erfarenhet?

    Jag tror precis som två döttrar, att de tidiga testen känt av hcg. Fortsätt testa och gör det gärna 2-3 ggr/ dag så du inte missar peaken Jag kör alltid morgon, em och kväll så jag har koll. Är det äl-tid tar jag ibland ett extra Därför funkar Testlagrets billigare tester bäst för mig.

    Välkommen Försöker!
  • Inelg

    Kravis: tack även för dina kloka ord ;) Ni så underbara här. Krasaaaam
    Ska kolla med ÄL test 2ggr dag iaf från imorgon kanske då.

  • 72dagar

    Äl testar för fullt. Kör 2 ggr om dan.
    Köper på saveontests, billigaste jag hittat man vet ej hur bra de är.

  • Ciccie86

    J279 - Skönt att ni fått tid för utredning :) Så glad för din skull!
    Själv var jag hos företagsläkaren idag, via jobbet. Vi pratade länge och kom fram till att anledningen till att jag mår dåligt både fysiskt och mentalt är min stress. Jag har varit stressad under många år. Nu har jag fått en remiss till Stressnätverket här i Sthlm, kommer att få rehabilitering varje vecka under 6 månader :) Både i grupp och individuellt :) Ska även få gå på KBT! Så om min stress minskar så ökar säkerligen våra chanser att bli gravida, detta sa även läkaren :) Så det känns bra!! :) Det enda jobbiga med dagens möte är att jag numera har förstadagsintyg vid sjukdom.. Vilket enligt mig kan vara jobbigt då man ibland inte går till läkaren förrän dag 2-3 vid sjukdom. Men men.. Så är läget nu :)
    Mensen är snart slut här.. Ska beställa hem ÄL tester och börja testa snabbt :)

    Välkommen Försöker :)

    Kram

  • Pastell

    Jag tror de flesta ältest är ungefär lika bra, det svåra med de billiga är ju att tolka tycker jag Men har inte lust att köra med clearblue varje månad heller.

  • Rebster
    JZ79 skrev 2012-05-28 08:43:49 följande:
    Utredning startar 18 juni!!
    Vi har fått tid till kvinnokliniken då för vårt första besök och det känns spännande och skönt. Bra att det inte var så långa väntetider, även om vi måste åka till Strömstads sjukhus för detta besök...men det är inte så långt från Ua. Hade nog varit mkt längre väntetider om vi endast ville gå till närmaste sjukhus..

    Ha en bra dag tjejer!! Solig
    Tjihoo! Vad skönt att ni fick tid innan sommaren, de kan vara lite snåla på det annars.
  • Rebster

    Jag ändrade mig i listan eftersom jag fick ägglossning så mycket tidigare. Jag tror att min mens kommer i helgen, möjligtvis på måndag.


    {#emotions_dlg.flower}BIM Maj:
    28/5 Pastell, försök 9 , konstaterad pco&under utredning, första barnet
    31/5 BVP, försök 11, andra barnet
    31/5: Försöker, försök 5, första barnet (några år av negativa försök i tidigare förhållande)
       
    {#emotions_dlg.flower}BIM Juni:


    3/6: Rebster, Försök 9, första barnet


    5/6: queenofhearts, försök 18, första barnet
    7/6: mamma07, försök 9, andra barnet.
    10/6: kanske 4a, försök 11, fjärde barnet. 
    12/6: cindy03, försök 2 efter mf, tredje barnet.
    14/6: 72dagar, försökt 22 månader, andra barnet.
    15/6: Inelg, försök 1 efter mf, andra barnet
    15/6: JZ79, försök 12, första barnet.
    16/6: Stora My, försök 11, tredje barnet.
    21/6 Ciccie86, försök 14, ÄL den 7/6, första barnet
    22/6 Hoppas 2012, försök 10
    22/6 mammave, försök 1 efter mf (då tog det 9 försök)
    25/6: Nellin, försök 15, första barnet.
    26/6 35-åringen, försök 11

  • Pastell

    Själv väntar jag mens idag, den borde komma för idag är det dag 30, men ibland har jag 28 och ibland 33 så jag har ingen aning. Vågar inte hoppas på nånting och jag har ju molvärk till och från. Men den kommer säkert komma närsom....

  • Två döttrar och en son
    Rebster skrev 2012-05-28 15:20:26 följande:

    Jag ändrade mig i listan eftersom jag fick ägglossning så mycket tidigare. Jag tror att min mens kommer i helgen, möjligtvis på måndag.


     


    Eller inte....
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus