• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Två döttrar och en son
    Pastell skrev 2012-05-28 15:49:08 följande:
    Själv väntar jag mens idag, den borde komma för idag är det dag 30, men ibland har jag 28 och ibland 33 så jag har ingen aning. Vågar inte hoppas på nånting och jag har ju molvärk till och från. Men den kommer säkert komma närsom....
    Eller inte...
  • kanske 4a
    72dagar skrev 2012-05-28 14:44:33 följande:
    Äl testar för fullt. Kör 2 ggr om dan.
    Köper på saveontests, billigaste jag hittat man vet ej hur bra de är.

    Jag har också de både grav och äl test. tycker de fungerar bra. Jag har plussat tidigt med saveon vid mina sista två graviditeter.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Försöker
    Två döttrar och en son skrev 2012-05-28 16:59:51 följande:
    Eller inte...
    Precis vad jag tänkte. Lustigt att man är så härdat inställd på att det inte blir nåt..

    Håller tummarna för er som är nära bim, inklusive mig själv. Ska testa med billiga-testers grav imorg, på bim-1 el -2.  
    ÄL 16-17 maj ~ BIM ca 30-31 maj ~ 5:e försöket, 1:a barnet
  • Pastell

    Håller också mina tummar för oss alla och mig själv   Jag tror man efter ett tag av negativa test varje månad ställer in sig på att "nej inte denna månaden heller" för att skydda sig själv på något vis. Man har blivit så besviken varje gång och vissa månader har man verkligen trott att nu jävlar måste det tagit sig...men icke

    Ja vi får se.....tänker vänta en vecka iallafall innan jag testar eftersom cyklen just kan variera lite till och från, men oftast inte så långa som över 30.

  • 72dagar

    Har också kört testlagrets. Svårt dock att veta hur man ska göra exakt. Instruktionerna är luddiga. Hur gör ni med de olika?

    15 s å sen lägga plant med testlagrets?
    5 s å sen lägga plant med saveon?

  • Candypink

    Håller tummarna för dig Pastell o hoppas att mensen håller sig borta! 

    Ciccie86: Låter ju kanonbra! :)

    Själv har inga andra spottings dykt upp här än. Det är bara vanliga flytningar nu. Bim på torsdag... :) 
    Detta är nog första gången jag inte testar från bim -8 typ ;) Haha, snacka om att man har lessnat på o se negativa tester! Så denna gången låter jag bli tills bim. 

  • Pastell

    Candypink: Spännande för dig med! Ja man vill ju gärna VETA om man är gravid, därför är det svårt att låta bli. Men samtidigt hinner man bli riktigt besviken när det visar minus, och man faktiskt kan vara gravid ändå och testat för tidigt

  • mammave

    JZ79: vad bra att ni får utredning.

    Håller tummarna för er med stundande BIM :)

    Ciccie: stress sägs ju kunna påverka att man inte blir gravid. Hoppas det blir lugnare snart för dig.


    Någon som har någon teori om min kropp. Efter skrapningen och blödningen började jag blöda lite i lördags (då dag 26, vilket jag haft tidigare), först lite klarrött och sen mörkt med småklumpar i (ursäkta detaljerna). Nästa dag kom det ingenting och idag har det kommit lite lite bruna flytningar. Vad är det som händer egentligen? Var tog min mens vägen som jag blev så glad över att den kommit tillbaka utan bekymmer? Blir så less på allt strul som varit och trodde det var över :( Vad tror ni tjejer?????

  • Pastell

    mammave: jag har hört att det kan ta tid innan kroppen kommer igång normalt igen efter skrapning, läste nånstans upp till 3 månader. Hoppas snart det rättar till sig för dig!

  • Fru Zäll

    hej!

    Vi har försökt i snart 4år=(

    fick mens i lördags,slutade i söndags?!
    nu ingenting alls.

    någon som varit med om liknande? 

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus