• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Försöker
    Pastell skrev 2012-05-30 12:12:10 följande:
    Grattis till giftemålet! Jag ska gifta mig i höst   Ja man får se det positiva i allting....det är bra att du tänker så!
    Ska du, vad kul!! Skrattande Grattis själv!

    Hur lång cykel brukar du ha då, när var bim?

    Och btw - vad är pergotime? Och vad är pco? *ny i gamet*
    BIM ca 30-31 maj ~ 5:e försöket, 1:a barnet
  • Försöker
    Fru Zäll skrev 2012-05-30 13:22:16 följande:
    när man gör grav test, måste alltid strecket vara rakt då, alltså de strecket som ska komma om man är gravid?
    för jag ser ett svagt C 
    Hmm.. Men kan du inte lägga upp bild?
    BIM ca 30-31 maj ~ 5:e försöket, 1:a barnet
  • mammave

    Hmmm, här är en till med mensvärk men utan mens :( Jag vill ju ha min mens nu ju, blir trött på att vänta på allt. Kan den inte bara komma igång så jag kan börja försöka igen.

  • Pastell
    mammave skrev 2012-05-30 13:44:21 följande:
    Hmmm, här är en till med mensvärk men utan mens :( Jag vill ju ha min mens nu ju, blir trött på att vänta på allt. Kan den inte bara komma igång så jag kan börja försöka igen.
    Exakt...håller med!

    Försöker: www.1177.se/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Polycystiskt-ovarialsyndrom---PCOS/    en länk
    Alltså PCO är de typiska utseendet på äggstockarna, PCO-S är när man har symtom också på andra vis. Lite rörigt kanske. Jag har inga andra symtom mer än svårt att bli gravid vad jag vet och eventuell utebliven äl. Pergotime är tabletter som stimulerar fram ägglossning förhoppnignsvis
  • Pastell

    Fru Zäll: Ingen aning men tror teststrecket ska vara på rätt sida så att säga. Men fråga i telen om du kommer fram

  • Fru Zäll
    Pastell skrev 2012-05-30 13:59:15 följande:
    Fru Zäll: Ingen aning men tror teststrecket ska vara på rätt sida så att säga. Men fråga i telen om du kommer fram
    kom fram men dom trodde det var blindtarmen, what?! så väntar på att vc ska ringa, alla mina symptom stämmer tydligen in på de...
  • Pastell

    Men usch Stackare.....jag hoppas du får hjälp, oavsett vad det nu än beror på!

  • Fru Zäll
    Pastell skrev 2012-05-30 14:02:32 följande:
    Men usch Stackare.....jag hoppas du får hjälp, oavsett vad det nu än beror på!
    mm blindtarmen har jag inte ens haft tanken på...
  • Pastell
    Fru Zäll skrev 2012-05-30 14:04:39 följande:
    mm blindtarmen har jag inte ens haft tanken på...
    Har VC ringt dig än?
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus