• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • JZ79
    Ciccie, spännande!!! Glad Håller tummarna!!

    Nellin, hoppas verkligen den lilla blödningen inte har med mens att göra. Ge inte upp hoppet än!! Flera dagar till bim och det där fina pluset som vi hoppas på Skrattande
  • Nellin

    Tack för alla tummar! Jag ligger här och kan inte somna för att jag mår illa och måste kissa hela tiden. Jag som ska upp tidigt i morgon! Jag bara har en magkänsla att jag är gravid. En känsla jag inte kan beskriva för jag har aldrig känt så förut. Blödningen som kom vid lunch har inte återkommit, bara förvandlats till bruna flytningar. Även om det är för tidigt att testa i morgon så tänker jag göra det ändå. Jag ger inte upp förrän mensen kommer!

  • Nellin

    Hej på er! Jag tog ett test. BIM -3 idag. Om man håller testet mot ljuset så kan man se en skugga. Nu är det bara att hoppas att den skuggan blir starkare och starkare varje dag, och att blödningen inte kommer tillbaka. Jag vågar inte förvänta mig någonting alls utan avvaktar till s mens eller tydligare plus kommer.

  • Kravmärkt
    Nellin skrev 2012-06-22 08:33:35 följande:
    Hej på er! Jag tog ett test. BIM -3 idag. Om man håller testet mot ljuset så kan man se en skugga. Nu är det bara att hoppas att den skuggan blir starkare och starkare varje dag, och att blödningen inte kommer tillbaka. Jag vågar inte förvänta mig någonting alls utan avvaktar till s mens eller tydligare plus kommer.

    Gud så spännande!! Du har ingen bild?
  • mamma0702
    Ciccie86 skrev 2012-06-22 09:04:14 följande:
    Här kom mensen sent igår kväll, på BIM! :(
    fan oxå!  Men kämpa på och försök tänka på annat nu även fast det är svårt . Idag är det Midsommarafton! Och fint väder har vi oxå :)  Tids nog är det eran tur även fast jag vet att det känns helt hopplöst just nu!
    kram
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus