• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Rebster
    mammave skrev 2012-06-29 12:37:40 följande:
    Rebster: låter ju jättebra :) Då är det bara att fortsätta köra på och bli gravid snart :)

    JZ79:Ta en hög smärtstillande och kör på :)
    Ja, nog orkar jag alltid, ännu mer om jag vet att det kanske inte är för sent utan en extra chans att plussa.

    72dagar: är det vanligt att få falskt positivt utslag? Blir lite orolig, tänk om man inte har äl alls då? Jag har regelbunden mens, men inga direkta äl-symptom, men testerna brukar visa positivt på dag 11-12 varje gång jag testat (har ej testat så många gånger dock). Får ibland lite äl-flytningar men väldigt sparsamt och då endast så att jag märker av dem vid ett toabesök. Kan det vara så att jag inte har äl iaf då?
    Alla får inte ÄL-flytningar, du kan ha ÄL ändå. Får du utslag och har regelbunden mens är det mycket troligt att du har ägglossning så kör på.Jag brukar också märka av dem vid toabesök för det är ju inte så att de rinner ut utan (ursäkta nu) de kan hänga ut som äggvita från slidan de första dagarna och sen ju närmare ägglossningen kommer desto halare känns det när man torkar sig.
  • JZ79

    mammave: min läkare på gyn sa att äl-tester var tillförlitliga. Det var bra de visar pos för då räknar han att jag har äl :)

  • Pastell

    Ja de ska vara relativt tillförlitliga, om man inte har pco Sedan kan inte testen garantera att ägget släpper men oftast gör det det

  • 72dagar

    Mammave, det är bara min kropp som inte kommit igång efter fl. Håller med de andra, du har förmodligen äl. Jag hoppas min kommer igång nu när jag iaf fick mens. Rr och bdg borde göra susen.

  • BaPumba

    Till er som skrev om mensvärk har jag ett tips. En vän till mig hade mensvärk från helvetet förr, och även massa PMS. Hon köpte tabletter på hälsokosten som har funkat kanon, Femal har jag för mig att de hette.

  • Vårväntanochlängtan

    Hej alla, nu kommer jag tillbaka till er Rynkar på näsan Fick ett MA för ca 3 veckor sedan, då var jag i v.9 men fostret bara i vecka 5+5. Den jobbiga tiden har som tur var börjat gå över men det kändes verkligen som ett slag i magen där och då och jag har fällt många tårar över detta. Jag har fått negativt på grav.test nu och blödningen avstannade ca en vecka efter MA så nu är vi igång igen. Kramar{#emotions_dlg.flower}

  • Vårväntanochlängtan

    Jag började blöda gammalt blod på torsdagen den 7/6 sen dagen efter på min systers studentdag ringde jag först BM som sa att det inte brukar vara någon fara om det är gammalt blod men precis innan vi skulle åka till utsläppet för henne kom det lite färskblod. Åkte in till akuten på lördagen efter kontakt med gyn och då frågade gynläkaren om det fanns någon möjlighet att jag bara var i v. 5+5 men hur jag än räknade fanns ju inte det möjligheten Rynkar på näsan På måndagen började jag blöda ordentligt och kroppen skötte det själv som tur är

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus