• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Ciccie86

    Lillnosen - Vi har påbörjat utredning, eller jag gjorde alla mina prover i mars redan, vilka var bra :) Nu är det sambons tur att lämna prover samt att vi ska ha ett gemensamt möte med min gynekolog/läkare.. Vi valde att avvakta lite i mars, då det "bara" hade gått ett år. Nu är vi på försök 18.. Jag börjar känns mig stressad, men han verkar vara rädd för vad hans prover ska visa. Försökte ta upp det igår, men det gick Inge vidare när han är sjuk och gnällig.. Så vet inte vad jag ska göra.. BIM på fredag.. Antar att vi får äta bisolvon igen.. Ena stunden vill jag vänta tills efter nyår, andra stunden vill jag köra nu..

    Rent psykiskt och fysiskt så borde det bäst att vänta då ryggen är pajj och att jag precis slutat med antidepressiva efter 1 år.. Men jag vet inte.. Känner mig rätt hopplös!

    Nu ska jag på stress rehab för första gången i grupp.. Nervöst och spännande! Kommer pågå i 3 månader.

    Kram på er

  • MissLoo86

    Pastell: Skönt att undersökningen gick bra Glad
    Kanske 4a: Lycka till då Flört
    Lillnosen och Nellin: Lycka till!

    Här har tanten precis tagit slut så förhoppningsvis ÄL om typ 10 dar.
    Det kanske bara är jag men tycker dagarna innan ÄL är rätt sköna, man är mer avslappnad och tänker inte så mkt på bebisverkstad. Dagarna efter ÄL går iaf jag och tänker mkt på om det har tagit sig denna gång lr inte..

    Hoppas ni alla får en fin dag!{#emotions_dlg.flower}

  • kanske 4a
    MissLoo86 skrev 2012-10-10 10:05:13 följande:
    Pastell: Skönt att undersökningen gick bra Glad
    Kanske 4a: Lycka till då Flört
    Lillnosen och Nellin: Lycka till!

    Här har tanten precis tagit slut så förhoppningsvis ÄL om typ 10 dar.
    Det kanske bara är jag men tycker dagarna innan ÄL är rätt sköna, man är mer avslappnad och tänker inte så mkt på bebisverkstad. Dagarna efter ÄL går iaf jag och tänker mkt på om det har tagit sig denna gång lr inte..

    Hoppas ni alla får en fin dag!{#emotions_dlg.flower}

    Tack för det och välkommen hit :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • cindy03
    JZ79 skrev 2012-10-09 23:08:01 följande:
    Cindy03, hur mår du? vilken vecka är du i nu? Solig Ja nu vill vi ha flera plus här i tråden! Vi är många som hängt här tillräckligt länge nu Obestämd

    Lillnosen, det kommer gå jättebra imorgon!! {#emotions_dlg.flower}
    Jag mår helt utmärktSkrattande är i v 6 nu enligt FL kalendernGlad

    Hoppas att det inte gör något om jag följer er här. Tycker man hängt med ett tag och det skulle vara roligt och veta hur det blir för er....

    men säg gärna till om det blir för tokigtFlört 
  • MissLoo86
    kanske 4a skrev 2012-10-10 10:41:50 följande:

    Tack för det och välkommen hit :)
    Tack :)
    cindy03 skrev 2012-10-10 11:54:21 följande:
    Jag mår helt utmärktSkrattande är i v 6 nu enligt FL kalendernGlad

    Hoppas att det inte gör något om jag följer er här. Tycker man hängt med ett tag och det skulle vara roligt och veta hur det blir för er....

    men säg gärna till om det blir för tokigtFlört 
    Är ny här så man får ta o gratulera :)

  • Jayt

    Jag är också ny här så jag får gratulera Cindy03. Hur länge tog det innan det tog sig för er?

    Jag ligger hemma och är sjuk men läser lite när ni skriver men har inte riktigt orkat skriva så mkt själv

  • cindy03

    Tack tjejer!Glad

    Har försökt från juni 2011 blev gravid efter 9 försök men det slutade i missfall i marsRynkar på näsanoch nu sitter jag här igen och hoppas att det ska gå denna gångenGlad

  • Jayt

    Vi har också försökt sen juni 2011.
    Vad tråkigt med missfallet men håller tummarna att det går hela vägen denna gång :)

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus