• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • otålig

    Tack fina ni! Nu går man och oroar sig hela tiden.. Det molar lite i ländryggen (inte ryggslutet) och man blir ju helnojjig att det är missfall på gång.. Pallar jag det?? Det drog i livmodern massor i morse, nu inget.. Men brösten fortsatt något ömma.. Vill ju bara att det ska gå vägen!!!!!! Har inte tagit in det än känner jag!! Tänk om jag ska ha barn!

  • wonders

    Otålig: Du får fokusera tankarna på annat för annars blir du knas.. Stress är ju inget som gagnar bebben. Så länge du har något gravtecken borde det ju vara lugnt. Ömma bröst kan man ju inte ha hela tiden för då skulle de bli gigantiska  men lite då och då säger man ju inte nej till. Allt för att känna sig på säkra sidan..

    Försök att glädjas åt stunden och lev i nuet imorgon kommer ialla fall. Inte lönt att oroa sig i förtid.

    Ligger ju lite efter dig i tiden men jag ska försöka att hålla mig tills på söndag och ta test då.. Förutom lite ont i brösten så är det mest förstoppning som kan tala för att jag är gravid...   

  • Maramina

    Jipppuiii!!! Stort grattis Otålig! Och du, du ska inte KANSKE ha barn, du KOMMER att få barn! Du väntar barn, inte missfall! Njut! Gläd dig!

  • wonders

    Oj Maramina det är ju snart. Kul med en ljusglimt idag. Troligen vändningen du har väntat på som kommer nu på alla plan inte bara bebisverkstaden. Glad

  • stegen

    Otålig Stort Stort grattis!!! Underbart!

    Jag kände som dig i början, lyssna på Maramina, hon är klok!

    Och ont i ländryggen/svanken hade jag massor i början.

  • otålig

    Åh tack! Blir alldeles rörd! Ni är så fina! Ska försöka tagga ner.. Tar mitt digitala i em sen ska jag ta det lugnt.. :) visst borde det synas på digitalt även på em när det va så tydligt imorse?

  • Försöker
    Maramina - Tråkigt att det kändes meningslöst men jag säger som Stegen; tänk att du kom så lååångt i urvalsprocessen! Det säger ju en hel del om hur attraktiv du är på arbetsmarknaden! Och ajabaja, du får inte dra in andra värderingar om dig själv i det här. Ditt värde, ditt utseende och hur du är under ytan har absolut INGET att göra med hur det går för dig på arbetsmarknaden. Dra inte den parallellen, för den har ingen sanning i sig. Ditt värde består, vad du än gör!  Du är en fantastisk och stark kvinna, den behöver man inte ha träffat dig för att konstatera.  {#emotions_dlg.flower}Otålig - Oj, vad roligt!!! Stort grattis!! Plus
  • Solrosen 83
    otålig: Stort grattis!! Vad kul med ett plus i tråden igen. {#emotions_dlg.flower}maramina: Vad skönt att kliniken har hört av sig igen och att ni fick en tid så snart.

    Nu tycker jag definitivt jag har de där sega äl-flytningarna som man hört så mycket om så håller tummarna att äl-testet visar glad gubbe i eftermiddag när jag testar.    
  • Jenso

    Stort grattis Otålig! Nu har jag aldrig varit i din situation så vet inte alls hur jag skulle känna men som du sa tidigare nu vet du ju iallafall att ni kan bli med barn.

    Jag ska på bal ikväll men det har bärjat snöa så vi får väl se om jag kommer hem efteråt

    Jag hoppas alla får en bra Fredag!!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus