• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Pastell1983

    JZ79: Stackare, inget roligt alls med ångest och smärta. Vet allt för väl hur det är med ångest! Men jag hoppas snart båda två försvinner från dig {#emotions_dlg.flower}
    Du är verkligen så duktig och jag beundrar dig angående dieten. Du får unna dig en massa fina nya kläder, i mindre storlekar som belöning, och förhoppningsvis ett stort fint Plus framöver Hjärta

    Ha en fin helg alla goingar här inne! Solig

  • Lillnosen

    Kan bara instämma med övriga, är jäkligt impad över dig JZ! Jag tror inte att jag hade haft karaktären att lyckas :/ KÖR HÅRT NU! Snart är du i mål :D

    Själv vaknade jag 6:40 av molvärk :( Men jag tror att det delvis var vanlig magvärk för jag har slarvat med juicen... Kände i alla fall att mensen hade kommit, vilket bekräftades när jag gick på toaletten. Denna cykel blev 27 dagar. Lite mer normalt än mina senaste två på 33 och 23 dagar. Om denna cykel nu kan hålla sig till 27-28 dagar så får jag mensen dagen innan eller på samma dag som vår fest, det skulle ju underlätta!
    För en gångs skull känner jag mig inte så besviken över att mensen kom, visste ju redan att vi inte lyckats.

  • wonders

    Usch låter inge bra att ha ont i magen och behöva äta endast klara soppor och dryck. BlähSkrikandes Måste man ju tröttna på ganska så snabbt. Hoppas att det går över fort så ni slipper hålla på någon längre stund. Blir ju att som du säger Pastell att det inte finns energi till något efter ett tag..

    JZ du är såå duktig. Det är homestretch nu så bara håll ut det är snart klart. Tycker du ska fira med precis det du vill ha just då. En stor bit kött eller äpple eller varför inte köttbit med chutney på äppleFlört Ät bara inte för mycket för kan bli för stor omställning för magen men det vet du säkert redan.

    Idag är det fredag och även om jag känner glädje så är jag så trött pga förkylning att jag bara skulle vilja åka hem och sova igen. Försökt med the och honung och andra små huskurer men inget har lyckats ännu. När jag kommer hem ikväll är det nog marsch i säng för sömn är nog det enda som hjälper.

    Hoppas alla får en riktigt skön och rolig dag. KRAMHjärta{#emotions_dlg.flower}Kaffe    

       

  • Pastell1983

    Lillnosen: Trist med mensvärk och annan magvärk. Båda två är ingen hit. Hoppas du snart mår bättre! Kram{#emotions_dlg.flower}

    wonders: Nej jag är så trött på att dricka saft,äta isglass och buljong så det är inte sant. Efter 2 dagar typ. Men det har gjort nytta, har inte ont alls idag knappt eller är öm så verkar vara på väg tillbaka. Utan antibiotika. Ska strax ner och ta ny sänka så ringer läkaren sen, skulle bli väldigt förvånad om den höjts eftersom jag mår så bra. Dock ska jag fråga om jag inte kan få äta flytande men annat från måndag eller nått. NU när jag ändå mår så bra

  • Maramina

    Krya på er alla sjuklingar!

    Någon som ska göra något kul i helgen? Imorgon ska jag och dottern gå på dagskurs och direkt efter det styra norröver för att åka till min systers födelsedagsfirande, och på kvällen styra hemåt igen. Så lördagen blir det bortåt 4,5-5 timmar i bil :S

    Söndag blir det storstädning men annars inget planerat. Och just det ja, mys för mig och mannen med tanke på att det är ÄL-tider! Glad gubbe igår men ingen förhöjd temp än.

  • mylady

    Krya på er alla sjuka.

    O önskar er alla en härlig dag.

    Här ska det målas list och foder så att hallen kan bli klar nån gång. Kanske det jobbigaste rummet att ha igång renovering länge...hela huset känns som ett enda kaos då det är det första man ser!

  • JZ79
    Pastell, Lillnosen och wonders, tack snälla för att ni hejar på mig och peppar så bra!! Hjärta Jag närmar mig målet och när jag tänker efter har det gått ganska snabbt ändå. Köpt lite nya kläder, ska ju tappa 8-9 kg till så jag satsar nu på tights som jag haft tidigare (lite stora men ramlar inte ner som jeansen Tungan ute) Några nya topar har det blivit..på rea =) å nya trosor, de andra glider ner Förvånad Små portioner blir det verkligen sen, å jag kommer nog uppskatta mat på ett helt annat sätt och njuta av varje tugga. Mannen är superduktig och äter små portioner och fortsätter gå ner i vikt. Igår unnade han sig nått sött för första gången, en semla, han blev proppmätt, hahah! Det hade han aldrig blivit förr. Ska bli roligt att träffa nära och kära i småland denna helg, vi har ju förändrats en del sen sist SoligLillnosen. alltid trist med mens, när man vet det inte finns nån chans till bebis kan den lika gärna komma...Skönt att cykeln blev lite mer normal. Tar ni det lugnt i helgen?? Inte greja för mycket i huset nu..ni måste vara rädda om er. Kram

    Pastell, hoppas sänkan gått ner och att läkaren går med på att du får äta lite annan flytande kost. Skönt att du mår bättre. Kram

    wonders, krya på dig!! {#emotions_dlg.flower}
  • JZ79
    Maramina skrev 2013-02-15 09:36:54 följande:
    Krya på er alla sjuklingar!

    Någon som ska göra något kul i helgen? Imorgon ska jag och dottern gå på dagskurs och direkt efter det styra norröver för att åka till min systers födelsedagsfirande, och på kvällen styra hemåt igen. Så lördagen blir det bortåt 4,5-5 timmar i bil :S

    Söndag blir det storstädning men annars inget planerat. Och just det ja, mys för mig och mannen med tanke på att det är ÄL-tider! Glad gubbe igår men ingen förhöjd temp än.
    Vi tar nya bilen och kör till Växjö imorgon 3-4 timmar i bil. Ska äntligen få träffa min brorson som nu är 4 veckor Baby Ska även träffa vänner och några i övriga familjen. Hemma igen på måndag kväll och då har jag även hunnit med ett besök på SU för vägning.
    Mys på å ha en fin helg! {#emotions_dlg.flower}
    mylady skrev 2013-02-15 09:40:56 följande:
    Krya på er alla sjuka.

    O önskar er alla en härlig dag.

    Här ska det målas list och foder så att hallen kan bli klar nån gång. Kanske det jobbigaste rummet att ha igång renovering länge...hela huset känns som ett enda kaos då det är det första man ser!
    Skönt efteråt när det är färdigt Glad KRam

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus