• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Em me
    Maramina skrev 2013-03-20 12:39:13 följande:
    Hur lång lutealfas brukar du ha? Du får räkna BIM utefter den istället för att få en mer korrekt BIM-datum. Sedan är det tydligen rätt vanligt att cykeln rubbas något efter ett missfall. Vi får hoppas att du hinner bli gravid igen innan cykeln rättat till sig igen!



    Jag hade ju mitt mf i september, såsett, tror jag aöltid haft lite sen ÄL, svårt att räkna ut min bim, förr var den så punktlig på 28 dagar, men nu har den ibland blivit förskjuten.... Så jätte svårt att säga:s tar inte massa ÄL tester utan försöker täcka upp ändå, men förra onsdagen fick jag så ont och anade ÄL så de va därför jag testa. Trodde själv att den redan vart:s jaja, jag testar nog varannan dag tills mensen dyker upp, så fredag nästa!! Hoppas på plus då så jag är på bra humör inför tenta:)
  • Maramina
    Lillnosen skrev 2013-03-20 14:11:08 följande:
    Vet inte vad som hände idag. Men ja blev plötsligt bara så ledsen och uppgiven :( Jag vet inte om jag tror att jag någonsin kommer bli gravid :( Är det inte meningen att jag ska få bli mamma? Gör så förbannat ont i mig just nu. Vill bara åka hem från jobbet och lägga mig och gråta. Önskar så att vi hade börjat försöka lite tidigare. Har sedan några år tillbaka haft på känn att det skulle ta tid för mig att bli gravid... Å se på fan att jag hade rätt :( Börjar ju se ut som att hon som jag frågade här på FL som "spådde" hade rätt. Hon skrev att vi kommer få barn men med en del hjälp och att det skulle bli 2014. Om vi inte blir gravida denna cykel så blir det barn tidigast 2014. Satan va bitter ja känner mig! Vill bara ringa läkaren på fertilitetsenheten och skrika! Han sa att vi har ALLA förutsättningar att lyckas! Varför i HELVETE gör vi inte det då????



    Stoor kram till dig! Du kommer att bli mamma en vacker dag, på ett eller annat vis! Även om det dröjer så kommer det ske, antingen med eller utan hjälp! Och även om 2014 känns långt borta så ska du se att innan fu vet ordet av så är vi där och du har ditt lilla knytte hos dig
  • wonders

    Usch vilken tråkig dag det var för många här inne idag. 

    Maramina grattis till att du gick vidare.  Och framför allt grattis till de positiva provet.

    Pepparopet skalla: En stor kram till alla!!!

    Solig      

  • Försöker
    Lillnosen - Stor kram till dig mitt i deppigheten!!! {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} Det är så jäkla orättvist...

    JZ - Asch då, jag som nästan trodde du skulle få ett plus... Men det är ju inte så konstigt att dieten anstränger kroppen kanske. Men du får testa igen om den inte kommer...

    Maramina - VIlka fantastiska nyheter med både intervju och TSH:t! Skrattande Du ska se att du har ett jobb alldeles snart, det känner jag på mig!
  • Försöker

    Förresten, tog ett ÄL-test till nu när jag kom hem och måste bara visa... Så här positivt och så här enormt mkt starkare teststreck har jag aldrig nånsin fått tidigare! Och då har jag testat med samma omgång stickor i ett år, så det är samma test.  *känner mig lite examplarisk*

    Man kan ju hoppas att Pergon kanske gör nån liten nytta iaf... Även om jag ägglossar även utan den, men kanske blir det trots allt starkare ÄL nu. Drömmer

       

  • Maramina
    Försöker skrev 2013-03-20 16:47:59 följande:
    Förresten, tog ett ÄL-test till nu när jag kom hem och måste bara visa... Så här positivt och så här enormt mkt starkare teststreck har jag aldrig nånsin fått tidigare! Och då har jag testat med samma omgång stickor i ett år, så det är samma test.  *känner mig lite examplarisk*

    Man kan ju hoppas att Pergon kanske gör nån liten nytta iaf... Även om jag ägglossar även utan den, men kanske blir det trots allt starkare ÄL nu.

       



    He he. Där kan man verkligen säga STARK ägglossning
  • Försöker
    Pastell1983 skrev 2013-03-20 13:38:21 följande:
    Är det någon i tråden som provat pre-seed? Jag tror jag ska beställa det, är rätt torr oftast och kanske behöver ett glidmedel, det dödar la inte spermierna iallafall? Kanske de kan få en extra skjuts  
    *Lite spammig nu* men jag (vi) använder pre-seed typ jämp! Den är jättebra! Dock är den ju vattenbaserad så det torkar snabbt i kontakt med luft.

    Är en stark förespråkare av glidmedel sedan min sexolog sa att alla borde använda det alltid, även de som inte anser sig behöva. Flört 
  • Pastell1983
    Försöker skrev 2013-03-20 16:51:18 följande:
    *Lite spammig nu* men jag (vi) använder pre-seed typ jämp! Den är jättebra! Dock är den ju vattenbaserad så det torkar snabbt i kontakt med luft.

    Är en stark förespråkare av glidmedel sedan min sexolog sa att alla borde använda det alltid, även de som inte anser sig behöva. Flört 
    Gut...då ska jag beställa   Jag tillhör nog dock en av dom som faktiskt behöver egentligen....   så det här blir perfekt!
  • Försöker
    Maramina skrev 2013-03-20 16:50:26 följande:
    He he. Där kan man verkligen säga STARK ägglossning
    Eller hur! Känner mig faktiskt lite "duktig"! Lite stolt sådär. Oskyldig Haha, så störd är man vid det här laget!
  • Pastell1983

    Försöker: För du har väll inte tagot äl-spruta??? för den gav ju superstarkt utslag hur länge som helst.....men du har nog dunderäl

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus