• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • mylady

    Gozzan: du kämpar på bra! Verkligen!

    Testet visade neg imorse. Så inget missfall är det iaf,
    Bara kroppen som jävlas.
    Försenad mens. Konstig mens. Äl var antagligen senare trots hög temp.

    Kan lutealfasen bli längre?

    Fortfarande ovanligt hög temp för mens 36.5
    Blir så förvirrad. Men slutar nu att tempa så behöv man inte grubbla på det.

    Tre veckor jo det går nog fort egentligen. :) Påsken är ju däremellan.
    Blir bara så less på all denna väntan hela tiden. Varje månad.

    Några tips hur man ska sluta tänka på det så mycket?

  • Pastell1983
    aaa653 skrev 2013-03-25 23:30:35 följande:
    Vet ni här inne om de e ok att använda RFSU s glidmedel när man vill bli gravid??
    Inte bra för spermierna. Det enda som egentligen ska funka är pre-seed, fick hem en förpackning igår. Men det kostar en del extra...

    Min mens tycker att den ska vänta lite till tydligen....det vart nog ingen äl alls denna månaden. Kände ju inte av någon och effekten av pergon lär inte suttit i som den gjorde förra omgången, då kände jag av äl jättemkt även pergofria månaden.
  • wonders
    Lillnosen skrev 2013-03-25 14:44:19 följande:
    Vill jättegärna se före och efter bilder! Måste vara en jäkla skillnad! :D
    Ett tips som jag läst om är att köra styrketräning först och kondition sen. Vid styrketräning är risken större för skador och därför ska man ha mest ork då. Sen var det nått om att vid styrketräning behöver vi nivåer av kolhydrater för att bygga muskler men dessa nivåer måste dessutom bort innan den aktiva fettförbränningen börjar. Det kan ta upp till 20-29 minuter innan dessa depåer tar slut så springer/går man i raskt tempo i 30 minuter så förbränner man fett i bara typ 1 minut. Har man däremot kört styrketräning innan så har man redan tömt nivåerna och konditionsträningen ger då fettförbränning direkt! Ska själv testa det...
    Det stämmer Lillnosen. jag har också blivit påpekad att göra det i den ordningen av min sambo som tränat mycket i sina dagar. Det har med förbränningen att göra.

    Angående min BIM så ska den vara imorgon. Tog ett test i morse men inget plus där inte. Synd att man ska må så jävulskt illa om det ändå inte ska bli något av det.. Får liksom ingen lön för mödan.. Så nu går jag och väntar på att mensen ska komma så jag kan ta sista testen så jag kan få påbörja min behandling snart.
    Sitter på jobbet men skulle hellre ligga hemma och nerbäddad just nu. Men det är bara att göra ett uppryck och le för livet gå vidare.   Rynkar på näsan 

    Så avslutar vi med de riktigt roliga sakerna. Maramina grattis. Så kul att de ser det vi vet här. Hoppas att även de fattar att de ska anställa dig för att de annars går miste om en god tillgång.Guld i mun

    Em me har du testat idag också eller är det varannan dag som gäller? Följer med spänning hur det fortsätter. Skrattande

    Ha en riktigt skön dag i solen och njut för det verkar som att våren är i antågande nuSoligKaffe
  • wonders

    Stopp glömde ju Gozzan som behöver en STOR kram. Fick själv cystor under tiden jag tog hormoner för nedreglering i form av Synarela nässpray. Tydligen vanligt för vissa att få. De tog tid att få bort om man inte punkterade dem. Men om din är som de så går det snabbt att punktera och hoppas att det går lika fort för dig att sen komma på rätt spår igen. 

    Håller med BaPumba att pevaryl funkar bra mot svamp just i underlivet även om det inte står på förpackningen. Min läkare skrev ut sån tub efter att jag hade provat fluconazal men den kom åter igen.. Testa det för då blir du ju förhoppningsvis snabbare av med problemet. Flört   

      

  • Lillnosen

    Wonders och BaPumba - Jag har kört många gånger med Pevaryl både kräm och vagitorier men det kommer alltid tillbaka. Fick en annan kräm utskriven oxå och den fungerade bättre. Men det enda som hjälpt helt fullt ut är ju tabletterna. Så ja hoppas jag kan få ett nytt sånt recept igen :/ Känns lite bättre idag. Har smort med Pevaryl sedan igår eftermiddag. Den gick ut 2011 såg ja men ja hade ju bara den hemma :/

  • Lillnosen

    Håll tummarna för oss nu. Vid 13:30 kommer en mäklare till oss och gör en omvärdering till banken. Hoppas vi lyckas höja en del så vi får bort i alla fall viss del av topplånet! Sååå pirrigt just nu!

  • Pastell1983
    Lillnosen skrev 2013-03-26 11:11:56 följande:
    Håll tummarna för oss nu. Vid 13:30 kommer en mäklare till oss och gör en omvärdering till banken. Hoppas vi lyckas höja en del så vi får bort i alla fall viss del av topplånet! Sååå pirrigt just nu!
    Håller alla mina tummar {#emotions_dlg.flower}
  • Em me

    Jag ska testa i morgon igen! Och om jag har ett starkare svar då ska jag smsa min läkare, hoppas hoppas:D

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus