• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • wonders

    Hej tjejer.

    Vad mycket trist och trevligt som hinner hända medan jag sov bort hela dagen igår. Det blev två fina ägg. Gjorde inte lika ont efteråt som det gjort tidigare så känns bra.

    Maramina håller tummarna för både bim och intervju. Det måste ju vara din tur.

    Lillnosen vet hur stressad man blir av att ha en sjuk hund. Att mista en vän kan jag inte ens tänka mig in i hur det känns. Ovanpå det behöver man inte mera. Stor kram.

    Vårväntan håller tummarna för ett plus.

    Thotis jag hade nog också velat att min sambo hade berättat lite tidigare än dagen före att vi skulle till en tredje person och lägga fram våra liv... Känns kanske jobbigt just då men han måste ju sin chans att förbereda sig och fundera på om han vill ta upp något när ni är där.

    Hoppas denna dagen blir bättre för er än den var igår. <3

  • Stora My

    Otålig: Dina pojkar hade bråttom ut! Grattis till de små. Men håller tummarna nu de svarar bra på all behandling. Stor kram till er!

  • Maramina

    Grattis Otålig till era pojkar! Nu önskar jag för allt vad jag kan att de nu klarar sig trots sin tidiga ankomst till världen. Det kommer nog bli en berg och dalbana för er de närmaste månaderna men de ska nu klara sig, det har jag bestämt!

  • Maramina

    Grattis till de fina äggen, wonders! Nu hoppas vi på att de befruktar sig fint och sätter igång och växer som de ska så att du får bebis om drygt nio månader

    Lycka till Jenso!

  • kanske 4a

    Åh otålig! Grattis till dina fina pojkar, jag håller tummarna så då blir blå!! Hjärta

    Tack tjejer för att ni tänker på mig och undrar hur det går. Jag hade väldigt gärna lagt ut bilder på positiva test men tyvärr är de så negativa de kan bli. Jag har ju gått i fällan och beställt testlagret och de ger alltid svaga streck efter att testen torkat. Så det ser jag på mina med, men inget inom tiden :( Jag fattar inte hur man kan känna så mycket och ha så mycket finnar och ändå är det inget. Dumma kropp och dumma allt just nu. Jag försöker fokusera på det som är positivt, jag har kommit igång att träna igen och börjat gå ner lite, jag har en underbar familj och jag och min man planerar resa till sommaren. Jag har fått mitt vik förlängt till sista januari och är jätteglad för det. Men någonstans i bakgrunden saknas något hela tiden.

    När mina barn fick veta att de ska få en kusin i dec blev de jätteglada. Min dotter började genast prata om att hon vill ha ett syskon till och min mellanson hoppas att vi ska få passa bebisen. Det hugger till lite i hjärtat då...     


    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • Maramina
    kanske 4a skrev 2013-05-29 09:00:05 följande:
    Åh otålig! Grattis till dina fina pojkar, jag håller tummarna så då blir blå!!

    Tack tjejer för att ni tänker på mig och undrar hur det går. Jag hade väldigt gärna lagt ut bilder på positiva test men tyvärr är de så negativa de kan bli. Jag har ju gått i fällan och beställt testlagret och de ger alltid svaga streck efter att testen torkat. Så det ser jag på mina med, men inget inom tiden :( Jag fattar inte hur man kan känna så mycket och ha så mycket finnar och ändå är det inget. Dumma kropp och dumma allt just nu. Jag försöker fokusera på det som är positivt, jag har kommit igång att träna igen och börjat gå ner lite, jag har en underbar familj och jag och min man planerar resa till sommaren. Jag har fått mitt vik förlängt till sista januari och är jätteglad för det. Men någonstans i bakgrunden saknas något hela tiden.

    När mina barn fick veta att de ska få en kusin i dec blev de jätteglada. Min dotter började genast prata om att hon vill ha ett syskon till och min mellanson hoppas att vi ska få passa bebisen. Det hugger till lite i hjärtat då...     



    Blääää för negativa test, Blääää för krånglande kroppar, blää för dumma ägg och dumma spermier som inte fattar att de ska enas och sedan fästas och växa sig till en bebis på rätt plats i livmodern och blää för att tiden bara går och går och det där pluset som aldrig kommer! Kram på dig vännen! Snart måste det väl ändå vara vår tur!?
  • Maramina

    Var det inte föresten någon här som jag hade diskussion med angående müsli och att hon inte tålde gluten? Jag testade göra denna müsli igår och den blev jättegod! www.kokaihop.se/recept/lchf-msli

    Nötterna kan man utesluta om man vill det och man kan ju tillsätta annat om man vill det

  • kanske 4a
    Maramina skrev 2013-05-29 09:13:02 följande:



    Blääää för negativa test, Blääää för krånglande kroppar, blää för dumma ägg och dumma spermier som inte fattar att de ska enas och sedan fästas och växa sig till en bebis på rätt plats i livmodern och blää för att tiden bara går och går och det där pluset som aldrig kommer! Kram på dig vännen! Snart måste det väl ändå vara vår tur!?

    Kunde inte sagt det bättre själv! {#emotions_dlg.flower}
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • Pastell1983

    otålig: Grattis till sönerna! Håller alla mina tummar för er! KRAM {#emotions_dlg.flower}

    Lillnosen: Skönt att vovvarna mår bättre. Hjärta

    wonders: Grattis till två fina ägg

    kanske4:a : Trist med negativt test

    Maramina: Det var nog jag tål inte gluten eller nötter, men ska genast kika på receptet. Tack!!

  • Försöker
    Otålig - Åh, grattis till de två små! {#emotions_dlg.flower} Håller självklart tummarna blå för att allt går fortsatt bra för er! Håll oss uppdaterade så ofta du orkar. Vi tänker på dig!

    Själv är jag hemma idag, huvudet går i bitar...  
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus