• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Linnea77

    En uppdatering! Min dr sa efter min 3 kur pergotime men första dubbelkur att jag troligtvis inte kan bli gravid. Jag hade inga ägg som ville lossna o väldigt tunn slemhinna. Han undrade även om jag kommit in i klimakteriet?!. Nu på vår bröllops testade jag starkt positivt, 3 gånger . Så under sker!!! Nu vill man bara göra ett vul så man vet att det verkligen finns ngt där inne. Skall då vara i 5+6, är trött illamående ibland samt att det drar i tjejmagen! Kram på er

  • Nellin

    ALLTSÅ LILLNOSEN! Jag mailade dig nu men måste skriva här också! Det där testet är starkare än det jag fick i början och jag ser klart och tydligt ett streck. Jag vet, man ska inte ropa hej för tidigt och visst ska jag vänta med mitt grattis till vi sett ett till plus i morgon, men guuuuuuuuuud vad spännande. Jag är så glad just nu och hoppas ihjäl mig att det äntligen är din tur.

    Om du får ett nytt plus i morgon så är det jag som bjuder ut dig på en firafika på studs! Det har jag ju lovat. Du kan väl messa mig i morgon när du har testat igen, för jag kommer gå som på nålar nu tills nästa test.

    Jag hejar hejar hejar på här. Håller alla tummar och tår! 

  • Wittra

    Så om mannen har dåliga/få spermier så kan man göra ISCI...lr vad hette det? Har ju ingen aning om var felet finns för oss men jag funderar ju väldigt mkt på hans simmare....han var ju ihop med en tjej rätt länge och de var oskyddade men inget hände. Sedan var hon otrogen och blev gravid direkt. ...visst KAN ju ha varit min sambos barn också...men ändå...så märkligt. ååh....å ena hållet vill jag så gärna ha våra provsvar men å andra sidan är jag så enormt rädd

  • Dixiechick

    Åh Lillnosen! Jag vågar nästan tro på det där testet!! Tänk om du också plussar nu som jag gjorde eftersom vi hängt här sen hösten 2011... Shit va spännande!!! Kram

  • Madelaiine
    Lillnosen skrev 2013-08-24 20:44:38 följande:
    Det syntes direkt ett svagt streck, det var inget som jag fick stå och kisa fram eller hålla mot en lampa eller liknande. Men det var väääääldigt svagt! Jag har aldrig fått minsta antydan till streck förut, men jag har aldrig testat med CB vanliga test. Har alltid testat med deras digitala eller olika stickor. Nu är ju testet taget vid 16 och jag hade hållet mig i ca 3 timmar. Det som får mig att hoppas är ju den här konstiga värken jag haft i livmodertrakten de senaste 3 dagarna. Men men... Jag smuttade försiktigt på mitt vinglas och nu är det bara tårtan kvar så jag har nog lyckats hålla mig borta från alkoholen rätt smidigt ändå under kvällen :) Tänker inte chansa och dricka OM det nu är ett riktigt plus! Imorrn kommer jag testa igen, men det blir inte förens på eftermiddagen igen för vi måste åka hem och har inget apotek i närheten här...
    Åhhh, håller tummarna. Du får uppdatera snart, så hoppas vi alla på ett starkt plus eller ett digitalt som säger gravid. Vore så underbart kul, det är du mer än värd efter allt kämpande. 
  • Em me

    Åååh lillnosen!! Jag kramar mina tummar stenhårt!!! Hoppas hoppas hoppas, den här tråden behöver ett plus till nu!! Jag väntar med spänning på ditt nästa test!! Kramar!!

  • Lillnosen

    Tack alla för tumhållningen! Va gulliga ni är :D Skönt att höra att ni är några som ser det svaga plusset! Maken såg det direkt när jag visade bilden (kunde inte visa testet iom att var på bröllopet) och jag messade bilden till en kompis och även hon såg det svaga plusset :) Man tänker ju att man inbillar sig! Kommer testa imorrn eftermiddag igen, med stickor från testandet. Har inte möjlighet att köpa något test förens imorgon eftermiddag så vi börjar med stickorna och set hur det ser ut. Anar vi streck även då så köper vi ett digitalt, annars avvaktar vi någon dag med ett digitalt. Är så irriterad på mig själv för att ja inte köpte ett digitalt idag! Jag blev snål och tänkte att det kommer ju ändå inte vara nått så då kan jag ju spara 20kr och köpa en tröstande chokladbit för istället :P

  • Stora My

    Så spännande Lillnosen. Håller tummarna det visar starkare i eftermiddag. Tyckte i alla fall det var misstänkta symtom när du skrev här tidigare i veckan så jag har hoppats i flera dagar.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus