• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • JZ79

    Jayt, tror att allt är precis som det ska Förstår du är orolig, men du är inte ensam och det finns ingen mall för hur du ska må och känna i kroppen. Lycka till imorgon, tänker på dig

  • Rebster
    Åh grattis Lillnosen!Solig

    Vad lustigt, den månaden jag plussade var jag också skitdeppig att jag inte fick utslag på ÄL-stickorna, precis som du.
  • Lillnosen

    Tack kära vänner! Ni är så goa! Kan inte fatta det själv... Är det okej om jag håller mig kvar här ett litet tag till? Vågar liksom inte ta ut allt för mycket i förskott. Trivs ju så bra här med er *hjärta* Har berättat för min familj nu oxå, med webcam. Blev massor med tårar, min mamma blev helt förstörd av lycka :) Blir lite mer verkligt när man ser deras reaktion. Vette sjutton hur jag ska kunna sova inatt!

  • calabalic

    Härligt Lillnosen, jag var nästan säker på att du var gravid när jag såg första stickan men man vill ju inte säga för mkt ifall ifall... Detta ska firas med en sjätte spraydos!

  • Wittra

    Vill gratulera Lillnosen. Måste dock fråga..jag har inte koll på allas behandlingar etc. Du höll alltså på att förbereda för IVF eller stod ni bara i kö dit? Historier som din gör en ju hoppfull!

  • Lillnosen

    Jayt - Lycka till imorrn! Kommer tänka på dig :)

    Calabalic - Hihi, spraya på! Skickar en hel drös med gravidbaciller till dig!

    Ja jag skickar massvis med baciller till er alla!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus