• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Jayt

    Har två kvar från testlagret som är samma datum på såg jag nu. Sen har jag ett som vi fått från kliniken men den borde jag nog spara till onsdag. Åh nej, tänk om det har visat fel :(

  • JZ79

    Jayt, nej det har inte visat fel. Testet kan ju inte reagera på hcg om det inte finns. Gå till affären å handla en annan sort? Eller ta klinikens test imorgon å köp cb att ta på tesdagen. Håller tummarna inför imorgon. Maila mig bild imorgon om du vill. Försök att inte oroa dig. (fattar ju att det är lättare sagt än gjort.) Kram Hjärta

  • Jayt

    Nej jag tycker inte det, och hade det varit fel på testet hade ju inte kontrollstrecket kommit upp tycker jag. Men vi får nog köpa ett nytt i morgon, bara för att vara säkra.
    Jag mailar nog bilden i morgon, men skriver här innan :)
    Ska försöka tänka positivt och njuta lite :D

    Min bror och hans tjej kommer och kollar på film, hur fanken ska man kunna vara normal hahaha

  • JZ79

    Jayt, haha ja det blir nog svårt att hålla masken Du är gravid, det är jag säker på å imorgon tänker jag oxå bli det *sådetså* Ha en fin kväll, nu ska jag fixa lite popcorn å så ska vi bestämma oss för vilken film vi ska se. Kramar

  • Jayt

    Ja verkligen! Dom vet ju om allting också, men inte att vi kam testa redan nu. Jag ljugit och sagt att det tar ett tag, för att det ska kunna bli lite överraskning när vi berättar!

    Ha en fin kväll du med och jag håller tummarna inför i morgon för eran del med!
    Kram på dig

  • Solrosen 83

    Jayt: Det där testet är ju ingen tvekan om att det är positivt. Grattis! Jag har väldigt svårt att tänka mig att det visar fel för att det är för gammalt. Som det är märkt 09-2013 så garanterar ju tillverkaren att det ska fungera helt fram till åtminstone hela sept i år. Sen har jag väldigt svårt att tänka mig att testen slutar fungera och visar falskt positivt direkt efter datumet gått ut. Så du kan säkert vara lugn att testet fungerar som det ska men förstår att du vill ha det bekräftat med ett nyare test ändån.

  • Em me

    Vad kul att se ett positivt grav test här i tråden!!:) grattis jayt!!!! Jag säger som de andra att de kan ju inte va annat än på riktigt;) men ska hålla tummarna åt dig ändå till onsdag om du inte vill tro på det förrän dess;)

  • Stora My

    Grattis Jayt! Så roligt. Du vågar tro på testet (Det är ju september än så för gammalt är det inte) men förstår ju det är svårt tro efter så lång tid.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus