• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Inelg

    Jag vill säga det till min man. Men han har förbjudit mig att testoman testdagen nästa vecka.. Iiiiiiii

  • Inelg

    Fattar ingenting!!
    TystFörvånadFörvånadFörvånadTungan uteGladTystFörvånadFörvånadFörvånadTungan uteGladTystFörvånadFörvånadFörvånadTungan uteGladTyst
     Hjärta Välkommen ner till mamma min lilla ängel HjärtaHjärtaÄr så fruktansvärt lycklig att du äntligen är här hos mig inne i min mageHjärta


  • Xaxxa
    Inelg skrev 2013-10-27 19:50:28 följande:
    Fattar ingenting!!   Välkommen ner till mamma min lilla ängel Är så fruktansvärt lycklig att du äntligen är här hos mig inne i min mage

    Jag är så glad för din/er skull att du plussat stort grattis. Förstår att lyckotårarna rinner.
  • wonders

    Hejsan tjejer. Vad roligt att se att det händer saker här inne. Grattis BaPumba och Inelg. Skönt att se lite positiva test.

    JZ jag satte igång med p-piller i lördags då min mens kom.. Den kom rätt så sent på lördagen lagom till min tid hos gyn. Jag var där och hon kunde inte se att det skulle vara något fel utan det är bara att köra. Så nu äntligen. Två veckor över BIM. Så länge har jag aldrig väntat på min mens tidigare.. Hur känns det så här innan ni ska iväg imorgon. Spänd på vad de ska säga förmodar jag. Har ni skrivit ner alla frågor som jag misstänker har snurrat runt i huvudet? Håller tummarna att ni snart kan få sätta igång med försöken. Frustrerande att vänta när man vet vad som behövs för att nå ett plus. Hunnit tala med psykolog var det va? Tänkte om det kändes bättre efteråt. Kram på er och håller tummarna i morgon.Hjärta

    Xaxxa spraydag beror troligen på vad man har för längd på sin cykel. Jag fick nämligen spraystart cd 21. Den är till för nedreglering och efter visst antal dagar så kollar man av vad man har för värde via blodprov. Rätt värde = nedreglerad så får man sätta igång med sprutor oftast, för stimulering. Efter ungefär 6dagar får man sen gå på vul och om äggen är rätt storlek och rätt mängd får man oftast ett nytt vul och efter det datum för ägguttag. Detta varierar dock något från individ till individ. Kanske lite väl lång förklaring men..Glad

    Tjejer blås inte bort idag. Ni behövs här så vi kan stötta varann. Kram {#emotions_dlg.flower} 

  • Vårväntanochlängtan

    Åh vad underbart med era plus tjejer! Sitter här med tårar i ögonen och bara ler :) vilken underbar resa ni har framför er! Vi ses i fortsättningstråden.

    Och lycka till alla andra fantastiska kvinnor här inne ?

  • Nellin

    Wiihooooooo! Två nya plus! Jag blir så glad alltså.

    BaPumba: STORT GRATTIS! Äntligen var det din tur gumman! :)
    Inelg: Jag har ju redan välkomnat dig i andra tråden, men jag vill passa på att skriva grattis här också!

    Nu tycker jag vi bestämmer att dessa två plus har dragit igång en hel våg av flera plus framöver. Jag hejar på er flickor! 

  • Xaxxa

    Snäll hjälp nu vad betalar msn typ för minst 10 Gonal F eller Puregon? Gäller regeln 1800 kr och så får msn resten gratis för frikortet för läkemedel gäller då? För annars har jag inte råd då varje spruta kostar 919 kr och ska börja på dag 2 och får räkna med 10 sprutor eller mer så det blir ju minst 9190 kr och tyvärr ekonomin finns inte Så hur funkar det. Pergo får jag inte får för lågt östrogen och får som läkarn sa som klimakteriet symtom plus att jag fick hud utslag som är väldigt ovanlig biverkan han har aldrig haft nån patient som haft det. Jag fick iaf veta idag att 2 ägg har mognat nu ena på 17 mm och det andra på 18 mm så läkaren sa att det finns risk för tvillingar men vi kör på så Äl imorgon eller onsdag så testa med äl test imorgon och ha sex varannan dag nu ( hade igår) så syns vid den 13 nov. Är jag inte gravid då så går han igenom hur jag fixar sprutor och hur dom ska tas.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus