• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Jayt

    Nellin, jag har skickat ett meddelande till dig, hoppas du kan svara.

    Jenso, hur mår du?

    Solrosen, åh vad mysigt! Njut av erat lilla underverk!

    Jz, tack så mycket vännen!
    Hur mår du idag? Vad skönt att du fick prata lite med försöker och att hon lugnade dig lite. Kram

  • JZ79
    Jayt skrev 2013-11-28 10:25:43 följande:

    Nellin, jag har skickat ett meddelande till dig, hoppas du kan svara.

    Jenso, hur mår du?

    Solrosen, åh vad mysigt! Njut av erat lilla underverk!

    Jz, tack så mycket vännen!
    Hur mår du idag? Vad skönt att du fick prata lite med försöker och att hon lugnade dig lite. Kram


    Jag mår bättre i själen idag. Foten värker lite, men det är hanterbart. Min bästa vän var ledig igår å hon tog med mig ut på promenad i solen, det gjorde underverk! Har ju fått en rullstol så jag kan komma ut lättare å hon körde mig när jag inte orkade rulla själv Efteråt myste jag med gudsonen å hennes andra barn, som balsam för själen..
  • Stargazers

    Jayt: Jag ser bilden via appen men inte via datorn. Det är definitivt ett streck där, grattis än en gång!

    Själv är jag lyrisk nu, vi har fått en tid för FET på lördag! Skrattande Jag har suttit på nålar idag tills telefonsamtalet kom (och denna gång var det en trevlig ssk som ringde), men nu kanske jag äntligen kan koncentrera mig på jobbet? Vi har ju bara ett ägg i frysen så det är ju inte ens säkert att det blir någon återföring, men det känns himla bra att vi iaf får chansen. 

  • JZ79
    Stargazers skrev 2013-11-28 11:24:55 följande:
    Jayt: Jag ser bilden via appen men inte via datorn. Det är definitivt ett streck där, grattis än en gång!

    Själv är jag lyrisk nu, vi har fått en tid för FET på lördag! Skrattande Jag har suttit på nålar idag tills telefonsamtalet kom (och denna gång var det en trevlig ssk som ringde), men nu kanske jag äntligen kan koncentrera mig på jobbet? Vi har ju bara ett ägg i frysen så det är ju inte ens säkert att det blir någon återföring, men det känns himla bra att vi iaf får chansen. 
    Jaaaa! Härliga nyheter ni bjuder på idag tjejer Solig Kram!
  • wonders

    Hejsan tjejer
    Jag ser inte heller bilderna Jayt trots att jag kollar på datorn.. Men jag litar på de andra tjejerna att det syns och ett stort GRATTIS igen till dig.

    Stargazer grattis till att ni får göra FET i helgen. Skönt att det äntligen är klart.

    Jenso och JZ har ännu inte fått info från Riga när vi ska dit men det lutar nog åt måndag.

  • Jayt

    Stargazer, tack!
    Vad glad jag blir för er skull! Nu hoppas vi att den överlever upptiningen och att den får borra in sig ordentligt i din mage!

    Tack wonders!!

  • By Starlight
    JZ79 skrev 2013-11-27 21:44:06 följande:
    By Starlight, å va myyys med kattunge Fint namn! Å jag minns när mina kissar var små..full rulle ena stunden å sen somnade de bara, mitt i leken, haha!
    Gött att ni fått till det så mkt denna vecka Märkligt med pos äl-test hela veckan. Har du diagnos pco/pcos?

    Ja jag har den diagnosen. Pcos.
    Ja hon är fullständigt galen katten, men ibland suuuupergosig.
    Älskade Ellen född 16 nov 2009
  • Stargazers

    By Starlight: härligt med en ullig kattunge! Jag har själv katt och det är ju underbart att ha ett djur att bry sig om, speciellt en liten kattunge :)

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus