• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • JZ79
    hallonbacken, förstår att du önskade fler till frysen..det betyder ju inte att du inte är tacksam för de ni fick Hjärta Fantastiskt ändå att ni nu har 4 blastos i frysen, de håller ju superkvalité eftersom det klarade sig så långt. Ruva lugnt nu!! De 4 eskimåerna får frysa tills det är dags för syskonförsök Kram!!

    Dakine, hoppas pergo gör susen!!

    Jenso, snart åker vi... Synd att vi inte är där samtidigt. Fast det kanske vi är när det är dags för själva insättning SoligCool En alkoholfri drink Skål i skuggan nånstans i Aten vore gött framåt vår/sommar. Kram
  • Wittra

    Är Söndermarken inne något eller? Ville mest säga att jag läser din blogg och riktigt avundas dig som bor på Gotland. Har semestrat på Gotland 2 år i rad ( -08 och -09) , åkte dit på mc och körde runt en hel del på ön. Fantastiskt fint. Skulle lätt kunna tänka mig att ha ett litet "krypin" på Gotland. Skriver detta här för att jag inte lyckats kommentera på bloggen.....

  • Gweny
    Wittra skrev 2015-02-15 18:55:46 följande:

    Är Söndermarken inne något eller? Ville mest säga att jag läser din blogg och riktigt avundas dig som bor på Gotland. Har semestrat på Gotland 2 år i rad ( -08 och -09) , åkte dit på mc och körde runt en hel del på ön. Fantastiskt fint. Skulle lätt kunna tänka mig att ha ett litet "krypin" på Gotland. Skriver detta här för att jag inte lyckats kommentera på bloggen.....


    Kan bara instämma! Älskar Gotland. Åker ofta till medeltidsveckan och vi går klädda så hela veckan..så skoj. Hade gärna flyttat dit.
  • Wittra

    urfånig fråga men har ni någonsin tänkt att all ångest, oro, stress osv under IVF kan försämra ens chanser att lyckas? Jag har jättejättejättesvårt att hålla mig positiv. Är bara ledsen och har ångest. 

  • JZ79

    Wittra, Jag tror inte det påverkar så mycket..men omöjligt att säga. Försök att hitta ett sätt att hantera allt..för det skadar inte att försöka tänka posiivt. Svårt..jag vet, men mitt i behandling är det nog bra för er båda att hoppas och tro det ska fungera. Pratat medPsykologen på su än? Hon är guld värd Och kan hjälpa Dig. När sätter du ingång med mediciner? kram!!


  • Wittra

    Jag har inte pratat alls med psykologen på SU. Jag orkar varken ringa eller åka dit. Min man är väl den som tror och håller sig positiv. Det är jag som är ångest och mår dåligt hela tiden. Jag orkar knappt någonting. 

  • Gweny

    Har också hört gott om den kuratorn på SU. Tror vi ska kontakta henne frampå... det är verkligen tärande och vågar inte hoppas för mycket.

    Går bra med sprayandet iallafall. Lämna prov om 2 veckor, se när jag ska börja med sprutorna.

  • hallonbacken

    Det blev nog inget denna gången tyvärr. Började blöda på kvällen rd10 och idag på rd13 börjar det bli mindre. Fortsätter dock med lutinus tills de är slut och tar ett grav.test på onsdag och sedan ringer jag rmc.

    När det började blöda kändes det verkligen som det var kört även om jag vet att många blöder i början. Den kvällen var mest bara tårar men nu är det framåt som gäller. Vi vill köra igång igen och sätta in ett fryst embryo vid nästa äl så hoppas inte kliniken har policy om att det måste gå en cykel emellan...

  • JZ79
    hallonbacken skrev 2015-02-22 23:46:59 följande:

    Det blev nog inget denna gången tyvärr. Började blöda på kvällen rd10 och idag på rd13 börjar det bli mindre. Fortsätter dock med lutinus tills de är slut och tar ett grav.test på onsdag och sedan ringer jag rmc.

    När det började blöda kändes det verkligen som det var kört även om jag vet att många blöder i början. Den kvällen var mest bara tårar men nu är det framåt som gäller. Vi vill köra igång igen och sätta in ett fryst embryo vid nästa äl så hoppas inte kliniken har policy om att det måste gå en cykel emellan...


    Fan också Kram och en massa pepp till dig!!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus