• LöjligaFamiljen

    Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012

    Här kan vi lägga in bilder på allt som har med bebisen att göra! Magar, ulbilder, inköp osv

  • Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012
  • LillaPluppen
    Oh Mira skrev 2012-01-09 15:12:54 följande:



    Nu tror jag att jag ska försöka sluta testa!
    10 positiva graviditetstest borde räcka kan man tycka!
    (Även fast alla strecken inte syns så tydligt, speciellt inte på bild.)
    Ska försöka sansa mig nu... hahah...


    ser riktigt bra ut!=) när började du testa och på vilken dag togs det senaste?=) Alltså typ hur långt efter BIM
  • splink


    Det är så svårt att tro det, men jag ser ju vad jag ser! Shit vilken stegring sen igår!
    Dotter född -07, BF med syskon 17/9
  • LillaPluppen
    splink skrev 2012-01-10 07:49:45 följande:


    Det är så svårt att tro det, men jag ser ju vad jag ser! Shit vilken stegring sen igår!
    exemplarisk stegring=)

    Själv ska jag testa igen imorrn bitti för att förhoppningsvis se en stegring
  • Eddies
    LillaPluppen skrev 2012-01-09 21:10:26 följande:

     


    Såhär svullen är jag om kvällarna, är det ens lagligt i vecka 4+1??=)
    jag är också fruktansvärt svullen på kvällarna, de är nog för att jag är så gasig.. haha och på jobbet vill man ju inte släppa sig hur som, igår kändes de som att magen skulle sprängas. 5+4 idag :D
  • jplust


    Min stegring, tog sista testet idag. Hade köpt dem billiga på Gekås för 40kr styck. Tycker fortfarande det är svagt men det kanske är så med dessa testerna, funderar därför på att köpa ett clear blue för att se om det är starkare bara.Vill ju ha ett sånt där fint starkt sträck :D hehe
    Det sista är taget på Bim+3, andra Bim, tredje Bim-1 och sista Bim-3
  • Eddies

    testlagret är billiga och bra, mitt test streck är nu starkare än kontrollstrecket .. ja är på vecka 5+4

  • Choccolat
    fireamour: jag har aldrig sett dom testen förut och vet inte hur starka dom kan bli.. men det blir ju helt klart starkare! Köp ett cb om du vill men jag tycker det ser bra ut nu! =)
  • jplust
    Eddies skrev 2012-01-10 09:37:21 följande:
    testlagret är billiga och bra, mitt test streck är nu starkare än kontrollstrecket .. ja är på vecka 5+4

    Var det först nu som ditt streck blev starkare?

    alla är väll olika såklart men vissa verkar ju få som kontrollstrecket redan på Bim. Obestämd 
Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012