• LöjligaFamiljen

    Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012

    Här kan vi lägga in bilder på allt som har med bebisen att göra! Magar, ulbilder, inköp osv

  • Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012
  • Vår tur nu
    litenplutt skrev 2012-01-11 16:41:21 följande:

    Shit vad med test ni gjort tjejer=P Jag har gjort ett och har ett till liggande men de tänkte jag testa om ca 2veckor=P Så länge jag mår illa och har molandevärk så tror jag att de finns kvar där inne.
    Jag har handlat lite plagg , passar på när man hittar. Har en del sen tidigare graviditeter som tyvärr inte gick vägen men alltid bra att hamstra;)    


       

     

       

      
    Vad söta grejer! :D Jo, jag har också shoppat loss en del sedan innan, med de grejer som jag beställde som kom först efter missfallet, det som jag köpte medan vi försökte bli gravida igen (för att muntra upp mig) samt en del grejer som jag fått av en släkting så har jag nog kläder så det räcker till åtminstone trillingar tills de är året ungefär ;) (men slutar jag shoppa bäbiskläder? Näe... Skäms)
  • jplust

    Mitt test idag på Bim+5

    Konstiga var att efter några timmar så blev strecket svagare..hur kommer det sig? 


  • Den lilla M
    jplust skrev 2012-01-12 10:45:05 följande:
    Mitt test idag på Bim+5

    Konstiga var att efter några timmar så blev strecket svagare..hur kommer det sig? 

     


    det torkar så då blir det lite ljusare, inget konstigt
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • jplust
    Den lilla M skrev 2012-01-12 10:51:54 följande:
    det torkar så då blir det lite ljusare, inget konstigt

    Okej. Ja ville haft ett starkt streck så man var säker på att det har höjts sedan sist. Synd man inte hade de testerna man tagit innan. Men jag får väll lita på testerna men blir lite orolig eftersom jag haft lite brunt i flytningarna och ont till och från.
  • LillaPluppen
    jplust skrev 2012-01-12 10:45:05 följande:
    Mitt test idag på Bim+5

    Konstiga var att efter några timmar så blev strecket svagare..hur kommer det sig? 

     


    Ja när det torkar försvinner det nästan=) Mitt som jag tog för 3 dagar sen är typ helt väck, man ser bara en smal tunn blå linje.

    Teststickorna behåller däremot färgen i strecket så de är lika roliga att titta på efter några dagar=)
  • litenplutt
    Eddies skrev 2012-01-12 09:38:10 följande:
    den dressen med stjärnorna !! den vill jag ha ! :D

    Visst e den fin:D
    Köpte den av en vän då hennes bebis hunnit växa ur den.
    Sätt liknande på tradera, vet tyvärr inte vart hon köpt den men kan kolla om du vill.   
  • litenplutt
    Eddies skrev 2012-01-12 11:53:29 följande:
    ja gör det !! :D

    Den e från Kappahl men köpt för några månader sen, hoppas den finns kvar:D
Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012