• LöjligaFamiljen

    Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012

    Här kan vi lägga in bilder på allt som har med bebisen att göra! Magar, ulbilder, inköp osv

  • Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012
  • september30


    suddi och mörk bild.. men tagen för några dagar sen ( gick in i vecka 6 igår )
  • FruFH
    september30 skrev 2012-01-31 09:50:59 följande:

     


    suddi och mörk bild.. men tagen för några dagar sen ( gick in i vecka 6 igår )
    Så där ser jag också ut. Är dock i vecka 8 nu, men har sett ut så sedan början på vecka 6. Det är stora problem varje dag att hitta kläder som döljer magen. 
  • september30
    FruFH skrev 2012-01-31 09:55:57 följande:
    Så där ser jag också ut. Är dock i vecka 8 nu, men har sett ut så sedan början på vecka 6. Det är stora problem varje dag att hitta kläder som döljer magen. 
    JAA herregud.. ikväll är vi bortbjudna hur ska ja lyckas dölja???
  • FruFH
    september30 skrev 2012-01-31 09:59:19 följande:
    JAA herregud.. ikväll är vi bortbjudna hur ska ja lyckas dölja???
    Ja man vill ju inte bli avslöjad av alla. Jag är lärare och vill absolut inte att elever och föräldrar ska veta nu. Nu har jag lite "tur" och är hemma och vabbar så då kan man ju gå runt och pösa ut magen så mycket man vill. Jag gick en dag och försökte hålla in magen, men det slutade med att det nästan började krampa i magen, så det är inget alternativ.
  • september30
    FruFH skrev 2012-01-31 10:04:01 följande:
    Ja man vill ju inte bli avslöjad av alla. Jag är lärare och vill absolut inte att elever och föräldrar ska veta nu. Nu har jag lite "tur" och är hemma och vabbar så då kan man ju gå runt och pösa ut magen så mycket man vill. Jag gick en dag och försökte hålla in magen, men det slutade med att det nästan började krampa i magen, så det är inget alternativ.
    inte så jäkla kul heller och gå i stora pösiga kläder hela tiden!
  • FruFH
    september30 skrev 2012-01-31 10:05:32 följande:
    inte så jäkla kul heller och gå i stora pösiga kläder hela tiden!
    Jag har gått i vida koftor och stora sjalar för att försöka dölja, men jag undrar hur bra det döljer egentligen...?
    Folk blir ju ganska misstänksamma om man helt plötsligt går runt som ett vandrande tält också...Flört
  • Edds

    jag har väldigt mycket oversize skjortor som jag har till leggins, då syns det inte alls =)

  • litenplutt

    Ja de e svårt o dölja om man inte drar på sig ett tält. Går i xxl tröjor men hur kul är de liksom. Människor undrar ju när dem e van o se en i tajtare kläder liksom.
    Kul o få se allas olika stl på magar iaf:)

  • FruFH
    Edds skrev 2012-01-31 10:17:02 följande:
    jag har väldigt mycket oversize skjortor som jag har till leggins, då syns det inte alls =)
    Det var ett bra tips! Får investera i lite stora skjortor. Vanliga tunikor döljer oftast inte så bra.
    Leggings lever jag i, min absolut favorit!
  • LillaPluppen
    september30 skrev 2012-01-31 09:50:59 följande:


    suddi och mörk bild.. men tagen för några dagar sen ( gick in i vecka 6 igår )
    oj vilken kalaskula!=)

    Ser ut som jag känner mig oxå, skulle lätt kunna tas för att vara i typ vecka 30 om kvällarna.
Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012