• LöjligaFamiljen

    Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012

    Här kan vi lägga in bilder på allt som har med bebisen att göra! Magar, ulbilder, inköp osv

  • Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012
  • september30

    Lillapluppen: ja men grjeen är att ja är så här stor hela tiden !! drygt när man verkligen vill hålla det hemligt!

  • TheFamily


    Denna kom med posten nu...
    Längtar tills den 20/2 då vi ska avslöja för vår dotter (dvs om allt ser bra ut på UL) och för våra föräldrar...
  • Fyran2012
    TheFamily skrev 2012-01-31 11:18:42 följande:

     


    Denna kom med posten nu...
    Längtar tills den 20/2 då vi ska avslöja för vår dotter (dvs om allt ser bra ut på UL) och för våra föräldrar...
    Åh vilken fin tröja!

    Vi ska avslöja den 21/2, då vi ska på vårt andra ul & jag är då 12+1
  • september30


    Till Liten i magen! igentligen köpte ja allt detta med min förra som ja förloara i vecka 16 !! ja älskar ju kläderna från lundmyr och newbie! ;)
  • saoura

    Wow vilka magar! Jag börjar misstänks att jag inte är i v.7+1 när jag ser era magar och det är min andra jag väntar! Ska man inte bli större då??! Blir lite smått orolig men jag vet att när jag väntade min dotter hade jag ingen mage i v.14 men i v.20 sa det pang och sen gick det utför :P

  • LillaPluppen

    riktig bebismage är ju typ omöjligt att få såhär tidigt=) Är ju bara svullna tarmar som pressas ut=)  Min riktiga bebismage började komma i kanske vecka 14-15 förra gången

  • september30
    saoura skrev 2012-01-31 12:11:39 följande:
    Ska lägga upp en bild efter jobb på magen i morse :)
    alla har ju olika magar!! men ja ska på VUL om 9 dagar och då kan du nog räkna ut vilken vecka ja är i!
    sen ska ja på ett till om 4 veckor och sen ett när ja är i vecka 14 och sen det vanliga man gör i vecka 19 :) JA lägg up en magbild sen! KUL!
  • september30
    saoura skrev 2012-01-31 12:39:01 följande:
    Varför så många UL?(om det är ok att fråga)
    ja fick en så kallad Missed abortion i vecka 16 så denna gång vill dom ha lite kåll och ja med så ja kan va lite lugnare!! :) känns ibland att man går och väntar på ett missfall och inte en bäbis.. Väldigt jobbigt men försöker tänka så bra tankar ja bara kan!
Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012