• LöjligaFamiljen

    Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012

    Här kan vi lägga in bilder på allt som har med bebisen att göra! Magar, ulbilder, inköp osv

  • Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012
  • Angie99
    Dag och natt skrev 2012-04-16 18:31:44 följande:
    Håller med dig Litenbu, blev positivt överraskad när jag drack den vid ett tidigare tillfälle, jag tror det var den iaf. Bubblande och rosé.
    Jag har provat den men tyckte den var lite för söt, men helt klart godkänd. Den som jag gillade bättre var Chapel Hill's rosé bubbel. Den var faktiskt god!
  • Angie99
    Skrutt 83 skrev 2012-04-17 07:53:28 följande:
    Vilka fina bilder tjejer! Grattis till alla lyckade RUL! Mindre än 3 h kvar för oss nu och jag är nervös och förväntansfull!!
    Lycka till! Jag ska dit halv 2 idag... Pirr...!
  • BlomsterFröken

    Lycka till på era UL :)... Hoppas det går bra...  jag måste vänta 2 veckor till!! Men tiden går ändå rätt fort nu som tur är, man vill ju bara veta så att allt är okej där inne!

  • läängtan

    känns som en evighet till den 2/5 när det äntligen är vår tur att få se vår ärta på RUL ♥ när man ser era fina bilder!

  • NeLe
    läängtan skrev 2012-04-17 11:52:54 följande:
    känns som en evighet till den 2/5 när det äntligen är vår tur att få se vår ärta på RUL ♥ när man ser era fina bilder!
    Jag ska inte ha RUL förrän 11/5 så det är ju ännu längre bort Tänk så, hehe!
  • läängtan
    NeLe skrev 2012-04-17 11:56:20 följande:
    Jag ska inte ha RUL förrän 11/5 så det är ju ännu längre bort Tänk så, hehe!
    haha. stackars oss som måste längta så! vilken vecka kommer du vara i när RUL görs?
  • NeLe
    läängtan skrev 2012-04-17 12:04:20 följande:
    haha. stackars oss som måste längta så! vilken vecka kommer du vara i när RUL görs?
    jo eller hur. Försökte inbilla mig igår att det är 3,5 vecka kvar men det är ju i alla fall 4 veckor bort *buhu*
    Kommer vara i v 19+6 enligt sista mensen och 19+5 enligt KUB du då? 
  • läängtan
    NeLe skrev 2012-04-17 12:08:48 följande:
    jo eller hur. Försökte inbilla mig igår att det är 3,5 vecka kvar men det är ju i alla fall 4 veckor bort *buhu*
    Kommer vara i v 19+6 enligt sista mensen och 19+5 enligt KUB du då? 
    den som väntar på nått gott väntar alltid för länge :D
    jag kommer vara i vecka 19+0 (enligt sista mens), så kommer bli flyttad en vecka eller så skulle jag tro.. 
Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012