• LöjligaFamiljen

    Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012

    Här kan vi lägga in bilder på allt som har med bebisen att göra! Magar, ulbilder, inköp osv

  • Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012
  • FijaLija

    Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh vad fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina ni är!!! jag blir så avundsjuk så man nästan trillar av soffan! *Nu ligger jag ner och valar så det är lite svårt att ramla av* men ändå! min är rund och fin vid naveln, men jag har ett litet fläsk/skinnhäng under kan man väll säga så magen ser bara fin ut med kläder på  :O

  • StarStruck
    FijaLija skrev 2012-04-17 12:37:00 följande:
    Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååh vad fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina ni är!!! jag blir så avundsjuk så man nästan trillar av soffan! *Nu ligger jag ner och valar så det är lite svårt att ramla av* men ändå! min är rund och fin vid naveln, men jag har ett litet fläsk/skinnhäng under kan man väll säga så magen ser bara fin ut med kläder på  :O
    Samma här, men det syns inte med kläder på ;)
  • FijaLija
    StarStruck skrev 2012-04-17 13:25:01 följande:
    Samma här, men det syns inte med kläder på ;)



    Det är ju tur det iaf! ;)
  • FijaLija


    Uuuh är strax på väg till jobbet. 
    Jag känner INTE för det... har svettats som en gris *gör fortfarande* idag, ont i huvudet, tryck i ryggen och blä!

    Nåja, det är ju tur det kommer ut något bra i slutändan! Ta hand om er ikväll!
    Kramar! 
  • Det är du och jag
    FijaLija skrev 2012-04-17 15:06:35 följande:

     


    Uuuh är strax på väg till jobbet. 
    Jag känner INTE för det... har svettats som en gris *gör fortfarande* idag, ont i huvudet, tryck i ryggen och blä!

    Nåja, det är ju tur det kommer ut något bra i slutändan! Ta hand om er ikväll!
    Kramar! 
    Fin mage
    Bf: 18 september 2012 ♥
  • thesa2


    Vecka 20 :) tiden går så fort nu.... Fast illamåendet har kommit tillbaka och det är mindre roligt.
    Kim blir 6 År den 15/11
  • marla333

    blir så glad av att se fina magar! har sån ångest då många påpekar att min mage är stor redan, men de är ju inte så konstigt då man är gravid...

Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012