• LöjligaFamiljen

    Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012

    Här kan vi lägga in bilder på allt som har med bebisen att göra! Magar, ulbilder, inköp osv

  • Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012
  • fantasifoster


    Vi var på RUL igår! Och vi ska få en lillebror här hemma! Allt såg jättebra ut.
    Har skrivit i någon annan av septembertrådarna, dock inte så mycket ännu.
    Men nu blir det väl kanske desto mer när vi vet att allt såg bra ut! 
  • NeLe
    fantasifoster skrev 2012-04-18 09:34:37 följande:

     


    Vi var på RUL igår! Och vi ska få en lillebror här hemma! Allt såg jättebra ut.
    Har skrivit i någon annan av septembertrådarna, dock inte så mycket ännu.
    Men nu blir det väl kanske desto mer när vi vet att allt såg bra ut! 
    grattis till lillkillen i magen
  • Angie99

    Ultraljud igår, allt såg bra ut. Vi väntar en liten tjej, vilket jag hela tiden trodde.
    Nu ska sambon skaffa en hankatt säger han så han får lite manligt sällskap. Stackarn!
    Tyvärr fick vi väldigt dåliga bilder. Men jag ska tillbaka på UL i vecka 32 igen så jag hoppas på bättre bilder då.
    då. Ändå, helt fantastiskt att se små fötter och händer och det lilla hjärtat slå... Glad

  • Skrutt 83

    Grattis till alla lyckade rul och fina små bebisar!

    Kickioh: Stort grattis till en liten son!

    Angie99: Stort grattis till en liten dotter.

    Här gick RUL igår också jättebra, allt såg fint ut! En vild liten krabat som sprattlade mest hela tiden. En underbar BM som visade noga och berättade allt hon såg. Tog sig verkligen tid. Efter att hon hade kollat att allt såg bra ut så såg hon till att vi fick en fin dvd där bebisen både gäspar, dricker vatten, sprattlar och visar upp en fin profil! Underbart att ha det på film så vi kan njuta av vårt underverk när vi vill!

    Här kommer en bild på vår lilla älskling som fint visar upp vänsterhandens alla 5 små fingrar framför ansiktet! Var så himla häftigt när jag kände en jättetydlig spark och såg den lilla sparka till med foten samtidigt!



    Melvin 2009-01-02 & Liten i magen BF 2012-09-06
  • Kickioh
    Skrutt 83 skrev 2012-04-18 11:14:12 följande:
    Grattis till alla lyckade rul och fina små bebisar!

    Kickioh: Stort grattis till en liten son!

    Angie99: Stort grattis till en liten dotter.

    Här gick RUL igår också jättebra, allt såg fint ut! En vild liten krabat som sprattlade mest hela tiden. En underbar BM som visade noga och berättade allt hon såg. Tog sig verkligen tid. Efter att hon hade kollat att allt såg bra ut så såg hon till att vi fick en fin dvd där bebisen både gäspar, dricker vatten, sprattlar och visar upp en fin profil! Underbart att ha det på film så vi kan njuta av vårt underverk när vi vill!

    Här kommer en bild på vår lilla älskling som fint visar upp vänsterhandens alla 5 små fingrar framför ansiktet! Var så himla häftigt när jag kände en jättetydlig spark och såg den lilla sparka till med foten samtidigt!

     


    Grattis själv! Vilken sötis :)
  • NeLe

    Vad roligt att allt gått så bra skrutt Underbart med en DVD dessutom, önska vi hade samma möjlighet!

  • Skrutt 83
    Kickioh skrev 2012-04-18 11:20:27 följande:
    Grattis själv! Vilken sötis :)

    Tack så mkt! =)

    Ni som vet vad ni väntar nu efter RUL, har ni gjort "The baking soda test"? Hur väl stämde det? Enligt det väntar vi en liten tjej. Så kul att kolla all skrock när man inte vet utan bara kan spekulera i ett par mån till.


    Melvin 2009-01-02 & Liten i magen BF 2012-09-06
Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012